[mySQL] basis configureren

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Du0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04-2022
Ik heb nu linux redhat 9.0 geinstalleerd. Ik wil graag een mysql database runnen op mijn linux bak. Ik ben echt een complete noob in Linux. Ik heb de deamon van mysql al gestart. Ik weet niet hoe ik verder moet configueren. Ik heb gezocht op google had een paar handleiding gevolgd. Maar door een of ander manier kom het steeds niet overeen met wat ik op het scherm krijgt te zien.

Ik hoef echt niet veel ermee. Ik wil alleen een database maken dat ik in kan loggen. En wat dingen kan invoeren

Ik hoop dat jullie me hier kan helpen. Alvast bedankt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 11:41
Wat heb je tot dusver geconfigureerd dan?

En welke manual gebruik je

[ Voor 27% gewijzigd door Tomaat op 26-11-2003 10:04 ]

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
op www.mysql.com staat een complete handleiding om mySQL te intalleren en te beheren. Kijk daar eens. Of probeer www.tldp.org (The Linux Documentation Project) eens -> staan heel veel documenten, kijk bij howto's of guides...

Succes!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inderdaad, en als je iemand zoekt die mysql voor je helemaal gaat installeren, zul je op zoek moeten gaan naar een consultant, aangezien wij toch wel van je verwachten dat je zelf het een en ander op voorhand hebt uitgezocht, zoals je kunt nalezen in de NOS policy - updated 01/04/03 .
Dicht

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.