passive p4 CPU koeler

Pagina: 1
Acties:

• themodfather
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 11:38
ik wil in de huiskamer een pc neerzetten voor divX, videoopname, audio opname en mp3's af te spelen. het enige nadeel hievan is dat mijn ouders geen geluid willen horen van een ventilator. ik heb al eens rondgekeken een een passive voeding gevonden (link weet ik niet meer). voor de cpu heb ik ook een koeler gevonden TS Heatronics HeatlaneZen NCU-1000 op http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=1062. voor de vga kaart heb ik de zalman gezien. de zalman passive kast TNN500A vind ik iets te duur voor dit gebruik

mijn vragen
1. wat is de link naar de passive voeding en wat kost die
2. weet iemand iets meer van de cpu koeler icm P4 2.4GHz 800 FSB
3. kan een zalman passive koeling op een 9800se AIW kaart van ati

bij voorbaat dank

jeroen burks

The ModFather

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:19
• tik in de search passieve voeding in :en je zult bij bv space promotion uitkomen dingen zijn wel duur iets van boven de 200
• zal veel warmte afgeven aan je kast
• idem als die zal passen

divx speler niet makkelijker en goedkoper?

[ Voor 11% gewijzigd door petervandamned op 26-11-2003 09:53 ]

• Blackstealth
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11-2022
Schaf een xbox aan met ombouw chip, je zult versteld staan wat je er allemaal mee kunt en veel stiller dan een pc (mp3, divx, dvd etc etc tevens DTS)

• Blackstealth
  • Laatst online: 08-11-2022
Blackstealth schreef op 26 november 2003 @ 12:51:
Schaf een xbox aan met ombouw chip, je zult versteld staan wat je er allemaal mee kunt en veel stiller dan een pc (mp3, divx, dvd etc etc tevens DTS, en spelletjes spelen (gratis)) :9~

• NewbieNeo
  • Laatst online: 11-01 20:38
je kunt ook gewoon op een normale P4 heatsink (mcx4000 bijv.) een 80>120mm fanadapter zetten en daarboven op een 120mm fan (papst bijv.) op 5V, als je een beetje van knutselen houdt...

ga ik ook in mijn eigen pc bouwen.
kheb nu al een mcx4000 met een 80mm fan op 7V en die hoor je al nauwelijks in een stille kamer zonder omgevingsgeluid en al helemaal niet meer van 2m.

en in de huiskamer heb je al snel geluidsbronnen die meer geluid maken dan de fans van je pc.
zelfs het hoge pieptoontje van een tv die aanstaat (met geluid uit) hoor ik nog beter.