Toon posts:

[Analoog ADSL/nrweergave] Werkt niet goed meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wat ik heb:
Analoge lijn (belbasis)
Nummerweergave
ADSL (HCCnet basic 1024/320)

Tot voor kort (paar dagen geleden) werkte deze combinatie prima hoewel ik mijn splitter niet goed had aangesloten.
Nu dacht ik zo om alles toch maar eens goed te doen zoals het hoort, maar nu werkt nummerweergave niet meer (ADSL en telefoneren wel).
Nu heb ik ook geprobeerd om alleen het nummerweergave kastje aan te sluiten (en een telefoon daar weer aan, anders hoor je niet dat er gebeld wordt).
Maar helaas; het werkt niet meer.
Nou wou ik dus vragen, alvorens ik de KPN ga bellen, of er nog dingen zijn van mijn kant die ik kan doen/controleren en kan het zo zijn dat door mijn geknutsel aan de lijn ik misschien heb meegeholpen aan het niet meer functioneren van nummerweergave?

Verwijderd

In principe moet nummerweergave het doen aan de telefoon, aan de lijn kan het niet liggen. Ik zou kpn ff bellen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:39:
In principe moet nummerweergave het doen aan de telefoon, aan de lijn kan het niet liggen. Ik zou kpn ff bellen
Ok, dan, vanmiddag maar eens bellen. Gekke is wel dat het gewerkt heeft. Als ze dan beginnen te zeuren over een monteur dan mogen ze dat hele nummerweergave bij zich houden.

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost. Hoe? Ik zou het zelf ook niet weten maar ik heb even de adapter uit de nummerweergave getrokken en weer ingeplugd en plots werkte het weer.