900 Mhz cpu + GSM

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:19
Hey ik had het er vanmiddag over...wat gebeurt er als je je GSM in een pc kast houdt waarin een cpu op 900 Mhz draaidt.

Ze hebben dezelfde frequentie, alleen de CPU heeft meer wattage.

Zou de telefoon uitgaan of geen ontvangst meer hebben?

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 13:09
probeer het uit zou ik zeggen

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Verwijderd

uhm :)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 15:49

duderuud

Sliden is koel

Hoe VERZIN je het!>:)

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Maakt geen reed uit!!!!
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Gelukkig draait een CPU niet helemaal precies op 900 MHz, een telefoon ook niet daarentegen....

Als je ze beide op een zelfde frequentie zou hebben zitten, dan is dat wel heeeel toevallig..

Maar een CPU heeft niet zon groot veld om zich heen, dus er zal niets of weinig (niet merkbaar) gebeuren.

Divide and conquer.

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Tsjaaa... Das een moeilijke...

Wat voor een modulatie gebruikt de GSM?

Amlitude? Of frequentie?

Maar ja... Wat gebeurt er als je een zaklamp op een lichtbron schijnt?

En bovendien is het volgens mij wel iets anders dan radiogolven en de frequentie van klokpulen van electriciteit..

Maar het blijft gokken voor mij.

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Gman
Op donderdag 07 december 2000 22:09 schreef powerman het volgende:
probeer het uit zou ik zeggen
Kon ik dat maar

Duderuud kan dat wel! :)

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
moet je natuurlijk wel zeker weten dat jou mobiel wel op 900 werkt want er zijn ook netwerken met 1800 geloof ik maar dit wist je wwarschijnlijk al

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
ik denk trouwens wel dat het effect heeft op de prestaties van de proc.
het vermogen van een mobiel is niet niks (met een klein oppik spoeltje kan je met gemak een paar leds laten branden.
dus die proc zal wel wat meer foutjes gaan maken denk ik.

• Gman
Jah maar die foons werken op 900 en 1800 Mhz.

• Goingin
  • Laatst online: 19-08 21:54
Je processor draait nooit precies 900 Mhz

De clockgenerator van je moederbord is niet zo precies

• AInside
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

AInside

Animal Inside

Volgens mij zendt en ontvangt een GSM alleen signalen van 900/1800 MHz, maar een processor zendt niet uit en ontvangt niet, of het is verwaarloosbaar... Een processor heeft alleen maar 900 stroomtrillingen per seconde, die niet de lucht in gaan!

Yoch leuk bedacht, ik heb er zelf ook ff over moeten nadenken >:)

• Eegee
  • Laatst online: 13:04
Bovendien ALS het zou storen heb je nog Clock spread spectrum in je BIOS (iets wazigs tegen storing of zo...) en dan zou je het niet meer moeten hebben.
Pagina: 1