Kriebels...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ik krijg dus de kriebels als ik dit nieuwsbericht lees. 90% van de mensen die daar posten begrijpen niet waar het artikel over gaat en zijn dus meteen begonnen met blaten over de VS en hoe evil dat land wel niet is.

Dat terwijl het helemaal niet over een "baas" gaat maar over de toekomst van het internet op technisch gebied.

Ik zit nu driftig te modereren, maar elke keer als ik een -1 geef zijn er drie andere modders die de reacties een +1 geven. Dat schiet niet echt op.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

in dat geval is het aan te raden om juist als LM de thread een tijdje te laten rusten, wat je nu doet is een vorm van modpuntenverspilling, iedere terugmoderatie wordt dan gelijk weer hersteld op de 'ik-ben-het ermee-eens'-methode.

beter is dat dan om hooguit op een later moment te corrigeren via LM-methodes, niet om als LM mee te gaan op basis van de mening van diegene met de LM-middelen.

overigens zijn de reacties gezien de tekst niet eens zo offtopic, het oorspronkelijk register-artikel is al erg toonzettend (zeker in de aanvang, later wordt het meer feitelijk, maar de toonzetting is, zoals vaker bij the Register erg bepalend) en de nieuwsposter heeft al moeite gedaan dit meer om te vormen naar een eerder feitengerichte post, maar de boodschap blijft zeer suggestief, over een mogelijke 'internet'-overheid.

wat dan overblijft is veel ruimte voor suggestie en meningen over wat de publieke en private rollen zijn, iets waar die confrerentie ook nog geen antwoorden op heeft, die hopen ze hooguit te vinden in December:
dan kan je mensen nu niet ontzeggen dat ze ook een mening erover hebben en die graag willen geven.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor PM-tools is de draad ook nog te jong...

zowiezo is rechtzetten pas nuttig als de modpuntstorm is gaan liggen.

Mening geven prima, maar dan wel inhoudelijk iig. Ik ben zelf niet zo van B-nieuws en zou bij B-nieuws B-replies graag B-moderaties meegeven. Beter zou zijn om een B-draad te voorzien van een Max-B score zodat alles max B wordt.... dan kan een PM later eventuele echte A-reacties naar A-niveau tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Als je kriebels aan je neus begint te krijgen van de hooikoorts kan het.

Ik ben er even met een grasmaaier overheen gegaan. 2x, de 2e keer werden er 13 waarvan ik dacht dat ze te hoog stonden genegeerd omdat ik ze al gemaaid had

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology