Toon posts:

ADSL Perform van Tiscali

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan hierover, buiten Tiscali om, niet echt veel over vinden.

Omdat wij een goede internet verbinding nodig hebben voor oa telewerken zoek ik dus een stabiele ASDL aanbieder voor niet teveel geld :)
( ja dubbeltje op de eerste rang graag, het leven is al duur genoeg. )

Zoals gezegt kan ik er weining over vinden, heeft iemand misschien ervaring met deze provider en/of deze abo?

Het gaat hier dus om ADSL Perform, 2560 / 512 voor 58 (excl BTW) euro per maand met de volgende verdere specificaties.
Vast IP-adres
Dataverkeer FUP
NON-blocked netwerk
Router ZyXEL 650 HW
Doe-het-zelf pakket € 149,-

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:13
Tiscali is over het algemeen goed is uit mijn persoonlijke ervaring gebleken. Weet niet of je meer snelheid nodig hebt, denk met telewerken toch wel.

Als je is op www.dslexpress.nl kijkt dan zie je dat Demon voor €65,-/maand een 2048~8192/1024 verbinding hebt. Ook met FUP, geen installatiekosten en gratis modem. :)

Demon heb ik hier ook, en het is echt perfect.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 08:31:
Kan hierover, buiten Tiscali om, niet echt veel over vinden.

Omdat wij een goede internet verbinding nodig hebben voor oa telewerken zoek ik dus een stabiele ASDL aanbieder voor niet teveel geld :)
( ja dubbeltje op de eerste rang graag, het leven is al duur genoeg. )

Zoals gezegt kan ik er weining over vinden, heeft iemand misschien ervaring met deze provider en/of deze abo?

Het gaat hier dus om ADSL Perform, 2560 / 512 voor 58 (excl BTW) euro per maand met de volgende verdere specificaties.
Vast IP-adres
Dataverkeer FUP
NON-blocked netwerk
Router ZyXEL 650 HW
Doe-het-zelf pakket € 149,-
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dan is dit zeker geen dubbeltje. Je hebt heel wat andere (meestal BBned connected) providers die voor hetzelfde dan wel minder geld hetzelfde, zo niet heel wat meer bieden. Demon is goed voorbeeld (prijs is daar incl. BTW).

Verwijderd

Topicstarter
Dat demon een goedkopere ASDL aanbieding heeft weet ik ook wel. :)
Ik weet ook dat demon/bbnet op dit moment toch wat problemen hebben (zie andere topics over demon).
En juist die problemen kunnen wij niet hebben, vandaar ook onze zoektocht naar een betrouwbaar alternatief.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 10:00:
Dat demon een goedkopere ASDL aanbieding heeft weet ik ook wel. :)
Ik weet ook dat demon/bbnet op dit moment toch wat problemen hebben (zie andere topics over demon).
En juist die problemen kunnen wij niet hebben, vandaar ook onze zoektocht naar een betrouwbaar alternatief.
Iedere provider zal problemen hebben. Denk dat als je een probleemloze provider zoekt, je deze niet zult vinden.
Toch staan XS4ALL en Demon als betere providers aangeschreven; vooral als het op service aankomt. Ga eens op zoek naar probleemtopics over Tiscali en ik denk dat het dan bij Demon/XS4ALL meevalt.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Tja, je zegt het goed op dit moment. Persoonlijk denk ik dat je bij problemen meer aan demon hebt dan aan tiscali. Zeker als het om bedrijfszekere toepassingen moet gaan. Het aantal mensen met problemen met demon is relatief klein te noemen (en worden ook echt geholpen i.t.t. veel providers).

Persoonlijk heb ik mindere goede ervaringen met tiscali. Wel eens waar met dail-up accounts, maar toch voor mij genoeg reden om geen tiscali te nemen. Demon heb ik ook gehad in dail-up, maar die waren toen al (lees 1999-2000) perfect. Snelheiden over mijn modempje die ik bij andere dail-ups niet haalde.

Maar nogmaals over het ADSL gedeelte van Tiscali kan ik persoonlijk geen oordeel geven.
Maar ook mycom is goedkoper by te way. En ook daar zie je weinig klachten van.

*) disclaimer. het feit dat er op GoT geen klachtentopic over is, wil niet zeggen dat het goede providers zijn. De vraag is ofdat GoT een goede afspiegeling is van gebruikers van ADSL verbindingen of dat zij, juist gezien hun kennis, relatief vaker bij kwaliteitsproviders zitten als TweakDSL, XS4ALL en Demon.

[ Voor 17% gewijzigd door Cyberpope op 26-11-2003 10:14 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1