Als ik thuis wil internetten krijs ik vaak een DNS error, of een MSN DNS fouten pagina (dus internet werkt wel). Soms ook niet, en daardoor snap ik er geen snars van. Ik heb mijn router tussen modem en pc's weggehaald en op 1 pc direct aangeloten, maar dit had geen effect. Op alle pc's verschijnt dit probleem. Aan de instellingen is niets veranderd, het heeft 2 dagen geleden nog gewerkt. help, ik word gek!
Nog ff voor de goeie orde:
Ik heb een SpeedTouch 510
www.planet.nl
www.kpn.nl
www.tweakers.net
kan ik allemaal bereiken
maar bijvoorbeeld huurmoordenaars.com niet; en dan weer wel (verschilt om de minuut)
Ik heb een SpeedTouch 510
www.planet.nl
www.kpn.nl
www.tweakers.net
maar bijvoorbeeld huurmoordenaars.com niet; en dan weer wel (verschilt om de minuut)
Sorry, ik wil dit topic echt niet kicken, maar ook kwam ik er net achter dat als ik de geschiedenis wis, cookies verwijder, dan doet ie t weer 2 pagina's daarna nokt ie er weer mee. (nee, virus is uitgesloten, heb net laptop aangesloten die van de rest gescheiden is, waar ik zelfde probleem mee heb. Ga ik via netwerk van me werk internetten is er niet aan de hand (via die laptop)).
geef eens een screenshot van je instellingen met betrekking tot je DNS
ziet hij bijvoorbeeld de aangesloten stations? zo ja onder wat voor adres? bij mij is dat bijvoorbeeld 10.0.0.150 en hoger
btw. ligt het niet aan je provider mischien?
ziet hij bijvoorbeeld de aangesloten stations? zo ja onder wat voor adres? bij mij is dat bijvoorbeeld 10.0.0.150 en hoger
btw. ligt het niet aan je provider mischien?
[ Voor 12% gewijzigd door Edwin van Cleef op 26-11-2003 01:20 ]
computer voor alle werkzaamheden
Waar wil je dat ik die screenshot maak? btw. kan die screen nergens kwijt... door dit probleem kan ik nie bij me ftp EN hotmail... grrr
Ik ben echt wanhopig aan het worden, want ik weet compleet nie meer waaraan het ligt, terwijl ik tog al t een en ander heb meegemaakt
Kijk eens hier:
• planet internet ADSL wat is er aan de hand ?
• Google down? :?
Je kan trouwens dit knopje
gebruiken om je post te editen
• planet internet ADSL wat is er aan de hand ?
• Google down? :?
Je kan trouwens dit knopje
toen je hem installeerde had je een configuratie programma om alles in te stellen
hierbij gaf je een gebruikersnaam en wachtwoord op
via http://10.0.0.138 kun je in de configuratie komen van je modem
hoe dat verder werkt zul je ongetwijfeld wel weten
hierbij gaf je een gebruikersnaam en wachtwoord op
via http://10.0.0.138 kun je in de configuratie komen van je modem
hoe dat verder werkt zul je ongetwijfeld wel weten
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Waarom stel je op de client niet even andere DNS-servers in
Zat te vinden in: [rml][ DNS Servers] Overzicht[/rml] 
En inderdaad, edit je post gewoon. Die eerste drie posts hadden niet gehoeven.
En inderdaad, edit je post gewoon. Die eerste drie posts hadden niet gehoeven.
Voor de mensen die dit probleem ook hebben (hadden). De DNS van Planet lag gisteren op zn gat
. Nou ja weer een probleempje minder!
Pagina: 1