Internet Explorer sluit niet meer af

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 20:40

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Zodra ik een IE sessie sluit (op normale manier) dan blijft iexplore.exe gewoon in m'n geheugen staan :( (te zien in de taskmanager)

Op een gegeven moment crasht ook een nieuw ie sessie zodra een link in een nieuw venster opent of bij een popup.

Erg irritant. Ik draai Win2k SP4 met verder alle updates. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Verder draai ik geen uitzonderlijke software waar ik ooit eerder last mee heb gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door me1299 op 25-11-2003 23:53 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

adaware al gedraaid? ik had ongeveer hetzlfde ook eens bij het gebruik van outlook web acces....weet niet of je dat gebruikt?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
DeathKnight schreef op 25 november 2003 @ 23:49:
Zodra ik een IE sessie sluit (op normale manier) dan blijft iexplore.exe gewoon in m'n geheugen staan :( (te zien in de taskmanager)

Op een gegeven moment crasht ook een nieuw ie sessie zodra een link in een nieuw venster opent of bij een popup.

Erg irritant. Ik draai Win2k SP4 met verder alle updates. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Verder draai ik geen uitzonderlijke software waar ik ooit eerder last mee heb gehad.
adaware heb ik 15 minuten geleden nog gedraait. Het enige wat ik kan verzinnen is iets met Groupwise, omdat hij die nu gebruikt om email url's te openen. Maar ik heb problemen zonder die te openen. En dat gaat verder opzich wel goed.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Wacht eens even. Het is niet alleen internet explorer. Heel veel dingen sluiten niet af :?

Ik herinner me opeens vage problemen met winamp. Die bleef ook telkens in m'n geheugen staan. Zo ook Groupwise.exe & adaware.exe. Maar trillian bijvoorbeeld verdwijnt wel uit m'n taskmanager?

Iemand een idee? Want dit is mateloos irritant. Het is dus niet een specifiek IE probleem.

OHja nog iets: Als ik in winamp het volume wijzig reageert hij soms iets vertraagd. En in de taskmanager is er geen process wat cpu kost. Dat is ook al zo vaag.

Misschien een driver of iets hardwarematisch??? Ik heb wel het idee dat het allemaal met elkaar te maken heeft!

[ Voor 29% gewijzigd door me1299 op 26-11-2003 00:08 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

memtest al geprobeerd? Misschien brak geheugen of je timings verkeerd.

Overigens: Fijn dat je de edit-knop ook gevonden hebt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
The_Eagle schreef op 26 november 2003 @ 00:12:
memtest al geprobeerd? Misschien brak geheugen of je timings verkeerd.

Overigens: Fijn dat je de edit-knop ook gevonden hebt ;)
Kan me niet voorstellen dat m'n geheugen opeens brak is geworden :/

Maargoed ik zal m'n memory vandaag even testen. Verder nog iedeeen?

Geheugen getest en dat is gewoon goed. Ik wordt er nu echt helemaal niet goed van. Ik heb m'n extra IDE controller eruit gegooid. Dat helpt ook niet. Alle taks gewist en dat helpt ook niet. Alleen als ik devldr32.exe wis kan ik winamp helemaal niet meer opstarten want dan reboot me pc spontaan. Die file is van m'n sblive drivers. Kan me allee niet heugen dat ik die vroeger ook had??

Iemand een idee want ik wordt hier niet goed van. Ik heb alleen maar gezeik te laatste tijd. Jaar terug draaide dezelfde pc nog gewoon goed.

Het zal allemaal wel. Ik heb toch altijd super vage kut problemen die niemand ooit gehad heeft en niet op te lossen zijn. Dan maar een pact met de duivel. Ik ga XP installeren.

[ Voor 54% gewijzigd door me1299 op 26-11-2003 14:10 ]

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 13:10

DJT

Ik heb XP en hetzelfde probleem. Alleen met iexplorer.exe touwens.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
DJT schreef op 26 november 2003 @ 19:27:
Ik heb XP en hetzelfde probleem. Alleen met iexplorer.exe touwens.
Ik heb XP erop staan en het draait als een gek :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic gaat over InternetExplorer en hoort dus in Software Algemeen thuis.

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Dit topic gaat niet meer alleen over Internet Explorer maar meer over allerlei programma's die niet goed afsluiten op je raad het al 'windows'

Pagina: 1