[MOHAA] rare kleuren

Pagina: 1
Acties:

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Voordat ik begin, ik heb me rotgezocht, zowel op GoT als op Google als op de officiele site. Daarbij komt dat ik de nieuwste drivers heb geinstalleerd (Nvidia, kep Gforce2 Mx400) en ook de nieuwste patch heb geinstalleerd.. tot zover niets bijzonders dus..

MAAR: zie hier

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/zooi/mohaatumb.jpg

Ontzettend rare kleuren!! Ik heb al lopen rotzooien met instellingen in het spel zelf. Daarbij komt dat nieuwe spellen (als Max Payne 2 en NFS Underground) gewoon als een tierelier lopen. Weet iemand hier een oplossing voor?

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:27
Ok, 1 ding is duidelijk, er worden textures niet goed weergegeven. Das een probleem wat mijn broertje ook heeft met zijn mx 400 bij generals. Geen id of er iets aan te doen is, khoop het wel :P maar voordat ik dat soort dingen ga schreeuwen:
heb je het spel al gereinstalled? :) kan namelijk best zijn dat er per ongeluk iemand een paar files heb veranderd/ gedelete, en dat je daardoor deze meuk krijgt :P

• jellywoods
  • Niet online
Jep dat was ik nog vergeten te zeggen, ik heb m al n paar keer gereïnstalled :S kan niet daaraan liggen dus lijkt mij.

• jellywoods
  • Niet online
-------SCHOP-------

• jellywoods
  • Niet online
Dit is een screenshot van MOHAA Spearhead

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/zooi/spearhead.jpg

Help? :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Aangezien je een Geforce 2 MX400 hebt is het misschien ook slim om wat oudere drivers te proberen. De Detonator 23.11 zijn één van de meest gebruikte (oudere) drivers, en die werken vaak ook het beste met een Geforce 2 MX, op Guru3D.com kan je 'm nog downloaden.

Een reinstall heb je vast al wel gedaan, maar kijk ook eens of er je cd misschien vies is of dat ie wel werkt op een andere locatie (het spel dus in een andere map/partitie installeren).

The devil is in the details.

• jellywoods
  • Niet online
Aarrghhh... het werkt nog steeds niet! Toch niet te geloven.. thanx voor de tip.. maar het werkt nog niet! Ik heb m geinstalleerd op mijn D-schijf.. waar ik alle games op installeer. En hij heeft t altijd gedaan! Ik snap er niets meer van.. naja..
Pagina: 1