Toon posts:

[NFS Underground] Start gewoonweg niet op..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik NFS Underground (Speed.exe) probeer op te starten krijg ik dit:

In speed.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

(handtekening van fout:
AppName: speed.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: speeddemo.exe
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00007667)

dit is ook als ik de Demo gewoon van de site download.. dan krijg ik hetzelfde, alleen dan met speeddemo.exe

ik heb gewoon direct x 9 geinstalleerd (zat bij de cd) maar het werkt nog steeds niet,
als ik autorun doe zie ik wel het scherm waar ik kan kiezen uit play/exit etc... maar zodra ik op play druk en hij speed.exe moet runnen krijg ik weer die foutmelding..

ook als ik herstart..

Ik draai Windows XP
(AMD Athlon 1400+ / 265DDR / 3d prophet 4500 kaart..)

weet iemand misschien hoe dit komt en eventueel is op te lossen?

Verwijderd

Misschien heel stom hoor, maar ik had hetzelfde met worms 3d. Het probleem bij mij was dat ik de nieuwste drivers van de videokaart niet had geinstalleerd. Dus misschien is dat voor jou ook een oplossing.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je hebt een kyro 2 videokaart, die wordt niet door het spel ondersteunt :(

Verwijderd

Ik heb hier zelf min of meer dezelfde hardware en heb het wel aan de praat gekregen.
Je moet iig de nieuwste drivers downen.
Daarnaast heb je ook nog 3D-Analyzer nodig. Hiermee kan je een batch file maken voor NFS (met de optie Kyro stencil buffer fix). Vervolgens heb je ook nog dezelfde fix nodig als voor NFS:HP2.
Ik weet zo 123 niet waar je die kan downen evt. kan ik em emailen.

Verwijderd

Ik kreeg dit probleem toen ik need for speed underground via mijn writer draaide ik heb toen een andere cd-rom drive gebruikt een normale en toen werkte het wel en de fout was ook weg.

Verwijderd

Kijk hier was ik ook naar opzoek!!
Ik zit dus met het zelfde probleem... ik wou dus ook nfs spelen maar dat lukt gewoon niet :( :(
zou je mij dat ook kunnen mailen of hier posten? :)
dan kan ik het wel op het net plaatsen..
Pagina: 1