Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

verschil kingwin & lian-li

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze Kingwin op het oog inplaats van de Lian-Li

Wat vinden jullie van deze case, en wat is jullie ervaring ermee?

Deze lijkt toch gigantisch veel op de Lian-Li

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/Kingwin_KT-424/pics/1001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kingwin.nl/images/kt424slarge.jpg

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik weet nie hoe et met de prijs tussen die 2 is, maar dat zal in geval van groot verschil gelijk aan de kwaliteit staan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
KarreMania schreef op 25 november 2003 @ 22:56:
ik weet nie hoe et met de prijs tussen die 2 is, maar dat zal in geval van groot verschil gelijk aan de kwaliteit staan.
Deze kingwin case kost € 109,- er naar mijn mening echt mooi afgewerkt, en zou je nu echt het kwaliteits verschil kunnen merken

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb zelf een (weet ik et naam), ook volledig alu met dan een plexiglas plaat ervoor. Lijkt wel wat op de Lian-Li's, kwaliteit vind ik acceptabel genoeg.Denk ook dat de naam ook een deeltje in de prijs zit. Verder zal het qua kwaliteit niet al te veel uitmaken, binnenwerk zal wat "minder" in elkaar zitten. (als in makkelijk over bij te kunnen e.d).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Boeit het nou echt zoveel ? Ok, beetje afwerking is leuk, en ik heb wel eens een dure maar goedkoop ogende kast onder handen gehad, maar who cares, je spullen flikkeren echt niet 1-2-3 naar beneden hoor.
En het lijkt me dat deze 2 kasten van exact dezelfde productielijn komen, de een gaat alleen een ander assemblagestraatje in met windowkitje.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
De kingwin komt idd met window, maar verder zou ik echt niet weten wat het verschil is. Er staat nog een review op tomshardware.com (kan precieze link niet voor je opzoeken wegens brakke internetverbinding hier, don't ask :X ) Hij is geloof ik van íets mindere kwaliteit, hij flext nog wel een klein beetje enzo, maar daar ga je ook niet aan dood. Persoonlijk ga ik degene zonder window bekijken op de HCC zaterdag.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 16:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

De KT-424-S (zonder window) bevalt me prima. De grote verschillen met Lian-Li:
-HD-absorber system (rubberen ophanging voor de harddisks)
-Mechanisme om apparatuur in de bays mee vast te klikken (erg handig)

[ Voor 6% gewijzigd door Neman op 26-11-2003 01:05 ]

Verwijderd

Zat nederlandstalige reviews te vinden: reviews: Kingwin KT-424-BK-WM case review en http://www.casejunkies.co...php?upn=010001&hl_id=1537 . Heb zelf een PC70 en heb de Kingwin ook over de vloer gehad. Kingwin is niet verkeerd en zeker het overwegen waard.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/coolermaster/DSCF0040.JPG
kvind hem ook behoorlijk veel lijken op mijn Coolermaster case.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

ik denk dat alluminium case's zowiezo wel op elkaar lijken. alleen heeft die coolermaster dus de usb's aan de linker kant en de kingwin ze aan de rechter kant. ik zit er ook over na te denken om die zwarte kingwin te kopen met window, alleen nu vraag ik me af of er alleen 3 blue-ccfl fans inzitten of ook een ccfl omdat ie zoveel licht geeft.

• Demo
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Volgens mij zit er standaard geen verlichting in..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

IDD standaard wordt deze case gewoon met zwarte fannetjes geleverd, special FX zul je zelf aan moeten brengen

Verwijderd

Nou ben ik n.a.v. de review op de fp nieuwsgierig geworden en ben het ding eens gaan bestuderen. Nou ben ik eerlijk gezegd ondertussen zeer gecharmeerd geraakt van deze case en wil ik hem graag in het zwart gaan kopen, maar één dingetje viel me op en twijfel ik over: dat rooster aan de voorzijde ziet er een beetje vaag uit. Is dat kunststof, of is het van metaal??
En weet iemand welke kleuren de leds hebben die in de kast aanwezig zijn?

En nog wat:
Die USB + Firewire, zitten die "verstopt" of altijd in het zicht?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 20:56 . Reden: extra vraagjes ]

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Voor de Aansluitingen zit een doorzichtig plastic klepje.
Led's of andere lichtbronnen zijn niet aanwezig. Ondanks de foto's op de site van de importeur die het anders laten lijken worden geleverd: Aluminium kast met drive frontjes etc. en 3 (goedkope) fans. Niet geleverd: Voeding, lichtbronnen.

Over het materiaal van dat roostertje ga ik zelf kijken op de HCC, hoe dat er in het echt uitziet zal redelijk doorslaggevend zijn. Ik ga voor de zilveren en ik betwijfel eigenlijk of dat er mooi uit zal zien.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Je antwoord staat in de casereview van Casejunkies:

"Als laatste zien we een luchtinlaat op het front van de computercase, deze is voorzien van een metalen grijs/blauw rooster, en dient als aanzuigopening voor de twee achter het front gemonteerde 80mm ventilatoren".

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

Voor de Aansluitingen zit een doorzichtig plastic klepje.
Led's of andere lichtbronnen zijn niet aanwezig. Ondanks de foto's op de site van de importeur die het anders laten lijken worden geleverd: Aluminium kast met drive frontjes etc. en 3 (goedkope) fans. Niet geleverd: Voeding, lichtbronnen.
Helemaal waar, was em opgevallen, maar ik bedoel de power en hd leds... die zitten er toch zeker wél in? Dat klepje wordt dus zwart.
Je antwoord staat in de casereview van Casejunkies:

"Als laatste zien we een luchtinlaat op het front van de computercase, deze is voorzien van een metalen grijs/blauw rooster, en dient als aanzuigopening voor de twee achter het front gemonteerde 80mm ventilatoren".
Grijs is niet mijn kleur, maar aangezien ik mijn opticals moet overspuiten bij aanschaf van een zwarte case, neem ik dat ook gelijk mee. Het is in ieder geval metaal, maar ik wacht nog even op de ervaringen van degenen die hem live gaan zien op hcc.

Begin momenteel enige twijfels te krijgen of die kast echt wow is. De Lian-Li die bovenaan mijn lijstje staat is de PC6070 en op twee de PC61. Het mooiste aspect van de Kingwin vind ik de mogelijkheid zonder schroevendraaier een systeem in elkaar te "klikken", terwijl ik de allure van de PC6070 juist uit de voordeur vindt komen. Nou ik het er toch over heb: kan die deur ook rechtsom open? Ik zie allerhande afbeeldingen van linksom, maar de kast komt rechts van mij te staan als ik die zou kopen en dan is dat deurtje weer erg onhandig...

• Demo

Demo

Ik heb vanmiddag deze kast gekocht en ik vind het echt een stoer ding! Het ding is echt screwless, alleen om de HDD's en CD-ROM spelers vast te zetten heb je schroeven nodig. De HDD's hangen trouwens in gaatjes met een rubber dingetje er in, om trillingen tegen te gaan (om ze vast te schroeven worden extra lange schroeven meegeleverd)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

Gisteravond definitief de knoop doorgehakt en de zware Kingwin zonder window besteld bij Informatique.
Vanavond staat ie bij mij "under construction", die leds moeten blauwe worden, en laat ik die nou net nog twee hebben :P . Verder gelijk de spuitbus op alles wat niet zwart is. Echt door en door modden doe ik (nog) niet, of ik moet wel heel mooie ideeen krijgen.
Indien er animo is wil ik best wat pics posten wanneer ik em opgebouwd heb. ben na twee reviews op casejunkies en t.net overtuigd dat dit een prima alternatief is voor de toch (nog veel te) dure Lian-Li's.

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14

Freakaz0id

RC Geek

Ik vind ze allebij bagger.
Veel te simpele dozen.

Verwijderd

Freakaz0id schreef op 03 december 2003 @ 22:19:
Veel te simpele dozen.
laat eens zien wat jij niet-simpele dozen vind...

• Freakaz0id

Freakaz0id

RC Geek

Brute Force

Om eens wat te noemen.
Ik ben dr druk mee bezig.

• Demo

Demo

Maak dat ding nou eerst maar eens af! ;) Het zijn inderdaad simpele dozen, maar dat vind ik juist het mooie aan deze kasten :) Simpele vorm, des te meer valt er te modden :D En je moet dit ook niet gaan vergelijken met jouw custom-case, maar met andere kasten zoals de Chieftec's en Aopen's. En dan zijn Kingwin en zeker Lian-Li hele mooie kastjes :)

• Freakaz0id

Freakaz0id

RC Geek

De kingwin op de HCC beurs was inderdaad niet echt lelijk, maar ieder zijn smaak zeggen we dan maar. :)

Verwijderd

Freakaz0id schreef op 03 december 2003 @ 22:19:
Veel te simpele dozen.
Simpel misschien ja, maar wel mooi. De minimalist in mij krijgt het eerder warm van een eenvoudige, strakke kast, dan van een doos met fratsen...

Smaken verschillen, en misschien zou je in je reacties met wat meer respect kunnen spreken i.p.v. zulke loze uitspraken te doen. Zoals hierboven ook al gemeld, is de Kingwin een regelrechte, waardige concurrent voor de Lian-Li's, en daar gaat het om in dit topic. Als je kasten wilt afzeiken open dan een topic met de titel: "Welke kast wil jij afzeiken?"

Neemt niet weg dat ik je ontwerp wel mooi vindt hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 10:14:
Indien er animo is wil ik best wat pics posten wanneer ik em opgebouwd heb.
Bij deze mijn animo :) Ik zou graag wat foto's van de zwarte versie willen zien, liefst op een lekkere resolutie, want ik wil deze kast misschien ook wel kopen ipv van de lian-li versie, aangezien het toch wel 50 euro scheelt en als het kwa kwaliteit niet veel scheelt, dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk :) dus ik zie graag een aantal foto's tegemoet...

Verwijderd

Liever een simpele reeele doos, als een brute virtuele doos >:) je ontwerp is best wel geinig, alleen laat je ons wel heeeeeel erg lang op resultaten wachten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:13:
[...]

Bij deze mijn animo :) Ik zou graag wat foto's van de zwarte versie willen zien, liefst op een lekkere resolutie, want ik wil deze kast misschien ook wel kopen ipv van de lian-li versie, aangezien het toch wel 50 euro scheelt en als het kwa kwaliteit niet veel scheelt, dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk :) dus ik zie graag een aantal foto's tegemoet...
Ok, dan ga ik enige haast zetten achter het netjes inrichten :)
Kan het natuurlijk niet maken een rommeltje te showen. Ik had hiervoor een gigantische kast waardoor ik alleen van die hele lange IDE kabels heb...

En ik heb de frontjes van de dvdspeler en fdd nog niet zwart gespoten. dus dat oogt als een draak...

Hij is wel écht zwart, ook het gaas aan de voorzijde. De leds zijn inmiddels al wel blauw, ipv groen en amber. Omdat de knoppen blauw zijn, vond ik die kleur leds toch mooier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:04:
[...]

Hij is wel écht zwart, ook het gaas aan de voorzijde. De leds zijn inmiddels al wel blauw, ipv groen en amber. Omdat de knoppen blauw zijn, vond ik die kleur leds toch mooier.
Dat ie echt zwart is ben ik al erg blij mee, want ik moet ook een echt zwarte kast hebben voor het id dat ik in mijn hoofd heb :P
k wacht met spanning :> de foto's af! Alvast bedankt voor de moeite :)

• Freakaz0id

Freakaz0id

RC Geek

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:04:
Liever een simpele reeele doos, als een brute virtuele doos >:) je ontwerp is best wel geinig, alleen laat je ons wel heeeeeel erg lang op resultaten wachten.
Tsja, good stuff takes time. :P Ik flans niet zomaar even iets in elkaar.

Maargoed, ik dwaal af op dit topic nu...

Verwijderd

Freakaz0id schreef op 05 december 2003 @ 23:56:
[...]

Tsja, good stuff takes time. :P Ik flans niet zomaar even iets in elkaar.

Maargoed, ik dwaal af op dit topic nu...
We wachten af :)

excuseer mijn getreuzel mbt plaatsen van foto's.
Ben naast mijn werk ook met 2 verhuizingen bezig dus je snapt wel hoe het met tijd zit...
Hopelijk morgenavond :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Arno

PF5A

Ze zijn hetzelfde, ik heb dit van een betrouwbare bron gehoord :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Traag schreef op 06 december 2003 @ 00:02:
Ze zijn hetzelfde, ik heb dit van een betrouwbare bron gehoord :P
Als je het hebt over de Coolermaster: denk dat je dan de kasten eens naast elkaar moet zetten, zijn totaal anders van layout aan voorzijde.

Anders: WTF heb je het over???

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 10:18

Kr3Kr

Melpomene

ReseTTim schreef op 26 november 2003 @ 23:31:
[afbeelding]
kvind hem ook behoorlijk veel lijken op mijn Coolermaster case.
Welke CoolerMaster is dat precies?

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

ik heb vandaag de zwarte variant binnengekregen met window en ik moet zeggen het ziet en voelt er degelijk uit. 3 standaard fancases. mooie groot window voor de neon tubes :) die je er trouwens niet standaard bij krijgt. maar het is een mooie grote kast en zeker het overwegen waard.

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zou je eens wat foto's kunnen posten ?
Ik wil de zware met window wel eens zien
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 00:31:
ik heb vandaag de zwarte variant binnengekregen met window en ik moet zeggen het ziet en voelt er degelijk uit. 3 standaard fancases. mooie groot window voor de neon tubes :) die je er trouwens niet standaard bij krijgt. maar het is een mooie grote kast en zeker het overwegen waard.

Verwijderd

Ik post vanavond wat pics van de mijne, frontjes van cd-rom en fdd liggen nu te drogen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 15:32:
Ik post vanavond wat pics van de mijne, frontjes van cd-rom en fdd liggen nu te drogen :)
Ah dat is mooi :P ik heb ook al wat verschillende reviews doorgekeken en ik ben eigenlijk op iets gestuit wat ik wat minder vind... zie hier een tweetal foto's
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/Kingwin_KT-424/pics/1024.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/Kingwin_KT-424/pics/1025.jpg

Aangezien ik mijn radiator bovenin de case ga modden, is er daar geen ruimte meer voor de voeding, daarom wil ik die gaan waterkoelen en dus kan deze ook op een andere plaats, nu dacht ik dus aan voorin onderaan, maar doordat, zoals te zien is op de foto's, die rekken echt goed vastzitten, zal ik daar eerst nog wat op moeten bedenken, want de voeding moet eigenlijk zo weinig mogelijk hoogte innemen ivm de hardeschijven. Wat ik ook wil is dat volledige rooster vooraan + de fans eruit halen en daar mijn reservoir maken. Het kan dus best zijn dat ik nogal wat ruimtegebrek zal hebben daar voorin, dus als je wil zou ik wel een paar duidelijk foto's van dat stuk willen hebben en ook een aantal maten, zoals de hoogte van het onderste rek zoals op de tweede foto, en de diepte van dat rek en hoeveel speling je nog hebt vanaf dat rek ten opzichte van het moederbord.
Alvast bedankt voor de genomen moeite en ik wacht de foto's en jou ervaringen nog even af :)

Verwijderd

Nou het duurde even, maar hier zijn alvast de eersten van de buitenkant (de binnenkanten zijn tenslotte allemaal hetzelfde).

Afbeeldingslocatie: http://www.megatronix.nl/tweakers/Dscf0026.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.megatronix.nl/tweakers/Dscf0028.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.megatronix.nl/tweakers/Dscf0029.gif

Sorry dat ze niet helemaal toppie zijn...
Die ouwe Philips- brander wil ik gaan vervangen voor een zwarte NEC ND1300.

Mijn ervaring ondertussen is dat alles erg makkelijk gaat. Eventjes een IDE device eruit gaat makkelijk, dat losse mobo-tray is super.
Die rubberen ophangpunten voor de hd's maken het systeem redelijk trilvrij. Ik hoor nu alleen nog mijn voeding loeien en de ventilator van de videokaart (die overigens kapot is volgens mij...
Nou was ik niet echt veel gewend, altijd goedkope kastjes gehad, maar deze is zijn investering dik waard. Als je een alternatief voor de PC60/PC61 van Lian-Li zoekt: hier is ie!!

Heeft iemand overigens een middeltje om de vingervlekken makkelijk van de kast te poetsen? Zoals bij alle geanodiseerd alu, zie je hier ook alle vingers...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 23:33 . Reden: ervaring toegevoegd ]

• Demo

Demo

Geef m'n kast terug! ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.emulation.nl/~demoniac/images/DSC00010.JPG

Verwijderd

Nee, hijs van mijn! ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 23:29:
-=knip=- fotows -=/knip=-

Nou was ik niet echt veel gewend, altijd goedkope kastjes gehad, maar deze is zijn investering dik waard. Als je een alternatief voor de PC60/PC61 van Lian-Li zoekt: hier is ie!!
Het kastje ziet er wel heel mooi uit vanaf buiten, ook in de reviews komt dat duidelijk naar voren. Hij is mooi diep zwart en zeer strak gebouwt. Ik heb deze zeker tussen mijn kandidaat kasten staan.
Alleen vind ik dat doorlopende rek voorin nog steeds een minpuntje. Ik heb gezien dat bij de lian-li versie, hier een mooi makkelijk los te maken hdd rek zit, waardoor ik daar dus heel makkelijk mijn voeding kan plaatsen. Mocht ik dus deze kast wel kiezen, dan scheelt het wel 50 euro, maar ik moet ook meer verzagen.. maar aan de andere kant kan ik hier wel heel mooi een reservoir in maken, door dat rooster eruit te halen en daar een reservoir te plaatsen. Verder zal de kast mocht ie in mijn bezit komen, onherkenbaar uit de stomerij komen, want ik heb vrij veel plannen :> :P
Ik zal zorgen dat ik voor de kerstvakantie (over 2 weken al :P ) een keuze gemaakt heb en dan zal ik eens lekker modden in de kerstvakantie en dan zien jullie hier vanzelf de resultaten verschijnen. >:) :9 :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:05:
[...]

Het kastje ziet er wel heel mooi uit vanaf buiten, ook in de reviews komt dat duidelijk naar voren. Hij is mooi diep zwart en zeer strak gebouwt. Ik heb deze zeker tussen mijn kandidaat kasten staan.
Alleen vind ik dat doorlopende rek voorin nog steeds een minpuntje. Ik heb gezien dat bij de lian-li versie, hier een mooi makkelijk los te maken hdd rek zit, waardoor ik daar dus heel makkelijk mijn voeding kan plaatsen. Mocht ik dus deze kast wel kiezen, dan scheelt het wel 50 euro, maar ik moet ook meer verzagen.. maar aan de andere kant kan ik hier wel heel mooi een reservoir in maken, door dat rooster eruit te halen en daar een reservoir te plaatsen. Verder zal de kast mocht ie in mijn bezit komen, onherkenbaar uit de stomerij komen, want ik heb vrij veel plannen :> :P
Ik zal zorgen dat ik voor de kerstvakantie (over 2 weken al :P ) een keuze gemaakt heb en dan zal ik eens lekker modden in de kerstvakantie en dan zien jullie hier vanzelf de resultaten verschijnen. >:) :9 :*)
We wachten met smart op je (wellicht als eerste hier getoonde KingWin) casemod??
Als dat rekje het enige euvel is waarom je nog twijfelt: je bent een moddert, of ben het niet >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 21:07:
[...]

We wachten met smart op je (wellicht als eerste hier getoonde KingWin) casemod??
Als dat rekje het enige euvel is waarom je nog twijfelt: je bent een moddert, of ben het niet >:)
Whehe jah dat rekje valt er opsich wel uit te dremelen :P
Ik heb alleen nog 1 vraagje.. zou je mij de afmetingen door kunnen geven van dat rooster op de voorkant? Daar wil ik dan namelijk mijn reservoir inbouwen en hierop wil ik een windowetch op plakken met eigen ontwerp. Dus als je dat even voor me op zou willen meten... Alvast bedankt :)

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:19
ik vind ze allebei wel gaaf eigenlijk (dus deze kingwin versie of een pc60/65), heb alleen nog nergens een echte review gevonden met verschil van beide kasten, maar binnekort zal ie wel verschijnen denk ik. Of weet iemand al de belangrijkste verschillend op te noemen? (Pureoptical geloof, jij had ze toch allebei in je handen gehad?)

edit:

Wat ik me ook nog afvraag trouwens in het verschil in stevigheid, de platen in de kingwin zijn 2mm, ik lees dat dat wel genoeg ik maar het klinkt als nogal dun. heb ik dat fout of zit ik goed?

[ Voor 25% gewijzigd door Redshark op 08-12-2003 22:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 21:24:
[...]

Whehe jah dat rekje valt er opsich wel uit te dremelen :P
Ik heb alleen nog 1 vraagje.. zou je mij de afmetingen door kunnen geven van dat rooster op de voorkant? Daar wil ik dan namelijk mijn reservoir inbouwen en hierop wil ik een windowetch op plakken met eigen ontwerp. Dus als je dat even voor me op zou willen meten... Alvast bedankt :)
102 x 132 mm zijn de maten van het roostertje. Je hebt dan nog 1mm speling of zo.

Verwijderd

toeter schreef op 08 december 2003 @ 22:39:
ik vind ze allebei wel gaaf eigenlijk (dus deze kingwin versie of een pc60/65), heb alleen nog nergens een echte review gevonden met verschil van beide kasten, maar binnekort zal ie wel verschijnen denk ik. Of weet iemand al de belangrijkste verschillend op te noemen? (Pureoptical geloof, jij had ze toch allebei in je handen gehad?)

edit:

Wat ik me ook nog afvraag trouwens in het verschil in stevigheid, de platen in de kingwin zijn 2mm, ik lees dat dat wel genoeg ik maar het klinkt als nogal dun. heb ik dat fout of zit ik goed?
Een "gewone" kast heeft 0,6mm staal, een Lian-Li 1,6mm, geloof ik. 2mm is dus ruim bemeten.
Het verschil? Als je geen schroevendraaier bij de hand hebt, merk je al verschil... Verder uiteraard het hdd rekje en de front. De Lian-Li wordt volgens mij met meer schroeven geleverd, maar weer niet standaard met 3 fans (correct me if...). Oh ja, en de prijs... dat maakt ook nog wel wat uit, als is het niet donders veel verschil voor de zilverkleurige.
Qua prestaties zal de Lian-Li het misschien beter doen, maar daar heb ik geen vergelijk voor.

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 23:15:
Een "gewone" kast heeft 0,6mm staal, een Lian-Li 1,6mm, geloof ik. 2mm is dus ruim bemeten.
Verschil is wel dat het bij een gewone kast staal is en bij een Lian Li en een Kingwin aluminium.. alu is een stuk lichter maar ook wat minder sterk, dus moet het dikker om de zelfde sterkte te halen als bij staal.

Verwijderd

Das waar, maar geloof me, deze kasten zijn evengoed stabiel geconstrueerd. Overigens wordt de stabiliteit mede bepaald door de beplating, welke bij de meeste normale kasten uit blik bestaat. dan heb ik liever 1 mm alu hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:27:
Das waar, maar geloof me, deze kasten zijn evengoed stabiel geconstrueerd. Overigens wordt de stabiliteit mede bepaald door de beplating, welke bij de meeste normale kasten uit blik bestaat. dan heb ik liever 1 mm alu hoor.
Heb je ook het id dat als ik dat rek er onder vandaan zou dremelen, dus ongeveer de hoogte van een voeding eruit, dat dan een groot deel van de stabiliteit van de kast verloren zal gaan? Want aan de foto's te zien lijkt mij dit een aardige steun voor de kast..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:50:
[...]

Heb je ook het id dat als ik dat rek er onder vandaan zou dremelen, dus ongeveer de hoogte van een voeding eruit, dat dan een groot deel van de stabiliteit van de kast verloren zal gaan? Want aan de foto's te zien lijkt mij dit een aardige steun voor de kast..
De kast is aan het buitenframe redelijk goed gemaakt, maar het zou idd kunnen dat de stabiliteit vermindert wanneer je dat hd rek eruit haalt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 23:36:
[...]

De kast is aan het buitenframe redelijk goed gemaakt, maar het zou idd kunnen dat de stabiliteit vermindert wanneer je dat hd rek eruit haalt.
jah inderdaad, maar ik heb al even bedacht dat ik gewoon precies de hoogte van de voeding eruit haal, zodat het rek op de voeding leunt, eventueel met verstevigende hoekprofielen, maar ik denk dat dat wel lukt.
Ik zal deze week of in ieder geval volgende week, deze kast hier proberen te krijgen :9 . Ik moet alleen even kijken waar ik ze goedkoop in kan kopen.
Dus mocht iemand dit weten, dan zie ik dat hier graag verschijnen. (het gaat dan wel om importeurs of distributeurs, die verkopen aan resellers en dus niet reselllers zelf) :)

• wh-vanderpost
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-11 19:52
Ik heb toevallig zelf sinds 2 weken de Lian-Li PC65USB.. standaard wordt deze kast gelevers met 4 goeie kwaliteit ball-bearing fans:
2 voor onderin (aangestuurd door een klein printje met 3 snelheden, 1x gewone voeding plug nodig)
1 in het dak vlak voor de voeding (gewone voeding plug)
1 onder de voeding ter hoogte van de CPU (3 pins stekkertje voor op mobo)

Onderin aan de voorkant zit dus de HDD bracket, deze is er met gemak uit te halen (2 thumbscrews) er kunnen 5 HD's verticaal in, of 3 horizontaal als je het bijgeleverde schotje erin schroeft.

Ten opzichte van de vorige versies van deze kast zijn er wat verbeteringen gemaakt, namelijk:
- klepje dan de 2 USB 2.0 poorten afdekt is nu van alu gemaakt i.p.v. plastic.
- schakelaartje om de HDD fans te regelen is te bedienen zonder de voorkant eraf te halen. Ze hebben een heel klein schakelaartje erop gezet die net door het frontpanel uitsteekt.
- uitsparing gemaakt voor voedingen met 2 fans, in de oude serie kon een voeding met een roostertje op de onderste fan niet door het gat achterin de kast (moest dus van binnenuit gemonteerd worden).

Oke, er zit geen schuif/klik systeem in voor de HD's en CD spelers e.d. maar je HD's haal je er met 2 schroeven allemaal in 1x uit en de andere componenten zitten netjes achter een schot absoluut niet in weg en haal je er toch niet elk uur uit (lijkt me ;) )

1 nadeeltje wat ik heb ondervonden tijdens het inbouwen van alle troep is dat het vrij moeilijk is om kabels weg te werken, er is niet echt een goot ergens waar alles in kan. Gaatjes voor bind riempies (tai-rips :) ) zal je zelf moeten maken, want die zijn maar moeilijk te vinden.

Qua leds, de power led is achterlijk fel blauw, de HDD led is meer rood (ook zo fel). De power led is zelfs zo fel dat er binnen in de kast een blauwe gloed van achter het diskdrive schot komt. Die zorgt dat, als je verder geen licht aan hebt in de kamer, je alles kan zien door de standaard aanwezige zijruit (bij de PC65 dan!).

Kortom, een tevreden gebruiker van een Lian-Li kast. Nog even ter info, hij is moeilijk te krijgen in ons landje, Computerland levert hem echter nog en zelfs tegen een goeie prijs ook!

All knowledge is written

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 08:18:
[...]

jah inderdaad, maar ik heb al even bedacht dat ik gewoon precies de hoogte van de voeding eruit haal, zodat het rek op de voeding leunt, eventueel met verstevigende hoekprofielen, maar ik denk dat dat wel lukt.
Ik zal deze week of in ieder geval volgende week, deze kast hier proberen te krijgen :9 . Ik moet alleen even kijken waar ik ze goedkoop in kan kopen.
Dus mocht iemand dit weten, dan zie ik dat hier graag verschijnen. (het gaat dan wel om importeurs of distributeurs, die verkopen aan resellers en dus niet reselllers zelf) :)
Ik heb de mijne bij Informatique gehaald, kostte me 95 euro incl. BTW, heb een zakelijke account daar. Ik heb geprobeerd de importeur distributeurs te vinden, echter op Kingwin.nl vind ik daarvan niet veel...

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 13:31 . Reden: error ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:29:
[...]

Ik heb de mijne bij Informatique gehaald, kostte me 95 euro incl. BTW, heb een zakelijke account daar. Ik heb geprobeerd de importeur distributeurs te vinden, echter op Kingwin.nl vind ik daarvan niet veel...
ik heb na even zoeken op de kingwin.com site gevonden dat er een distributeur in Belgie zit. En na nog iets verder zoeken (op kingwin.nl) kwam ik op deze site, waar dus gemeld wordt dat deze importeur en distributeur van kingwin zijn. Dus ik denk dat ik even ga proberen om bij die laatst genoemde de kast voor inkoopsprijs te verkrijgen :) :9

• Redshark
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 15:29:
Dus ik denk dat ik even ga proberen om bij die laatst genoemde de kast voor inkoopsprijs te verkrijgen :) :9
Dat wordt vast geen IA neem ik aan O-)

Verder vind ik het nog steeds een twijfel geval, lian li heeft duidelijk de naam (+prijs), deze kast ziet er super uit, is hij ook volgens iedereen, maar verder is er weinig over bekend omdat ie nog zo nieuw is.

Ik twijfel nog even verder.... wie overtuigd me van een van de twee (Lian pc 65 of kingwin+window?)

• wh-vanderpost
toeter schreef op 11 december 2003 @ 09:33:
[...]

Verder vind ik het nog steeds een twijfel geval, lian li heeft duidelijk de naam (+prijs), deze kast ziet er super uit, is hij ook volgens iedereen, maar verder is er weinig over bekend omdat ie nog zo nieuw is.

Ik twijfel nog even verder.... wie overtuigd me van een van de twee (Lian pc 65 of kingwin+window?)
Ik blijf erbij dat het klepje voor de USB en FW poorten op de voorkant van de KingWin kasten gewoon vies :r is. + de behuizingen van de disk drives en hard drives.. 'k heb een hekel aan popnagels!... maargoed, wil je 30 euro besparen, dan neem je een KingWin. De kans is er dan wel dat je die 30 euro weer moet investeren in case-fans omdat ze van een lage(re) kwaliteit zijn. 8)

All knowledge is written

Verwijderd

wh-vanderpost schreef op 11 december 2003 @ 09:43:
[...]
Ik blijf erbij dat het klepje voor de USB en FW poorten op de voorkant van de KingWin kasten gewoon vies :r is. + de behuizingen van de disk drives en hard drives.. 'k heb een hekel aan popnagels!... maargoed, wil je 30 euro besparen, dan neem je een KingWin. De kans is er dan wel dat je die 30 euro weer moet investeren in case-fans omdat ze van een lage(re) kwaliteit zijn. 8)
Tja, die casefans heb ik niet eens in gebruik... Moet overigens nog wel even kijken wat de warmteontwikkeling doet in die kast, had eerst een ouwe server kast die 3x zo groot was en warmte was dus geen issue, maar dat lijkt me nu wel wat anders...
Dat klepje maak ik overigens nog zwart, al vind ik het niet storend (heb er de halve tijd iets inzitten).

• Redshark
Daar zit weer wat in, dat met die casefans.

Ik ben er ondertussen achter dat er vlak bij mijn werk een computerland zit, dus het wordt voor mij toch wel een pc65, ik kan hem dus even snel gewoon ophalen, scheelt me ook weer verzendkosten die ik anders zou moeten neer leggen en daar heb ik altijd zo'n hekel aan. Het is wel wat schroefwerk meer als de kast openmoet, maar dat is eigenlijk alleen maar leuk :*)

En als ie er dan nog leuk eruit komt te zien mogen jullie hem misschien ook nog wel beoordelen, maar dat is een ander verhaal

• wh-vanderpost
toeter schreef op 11 december 2003 @ 10:03:
[...]
Het is wel wat schroefwerk meer als de kast openmoet, maar dat is eigenlijk alleen maar leuk :*)
[...]
Wat bedoel je daarmee dan?? Meer schroefwerk.... 2 schroeven voor elk zijpaneel, 4 om de voeding in je hand te hebben, 2 voor de harddisks, 4 voor het moederbord... de kaaten zitten ook allemaal met zo'n schroef vast... en allemaal makkelijk met de hand eruit te draaien. Het voorpaneel heeft geen schroeven maar hoeft er ook nooit van af, dankzij het verbeterde fan-regelaar-schakelaartje! :9
De case fans zitten met een soort druk plugjes vast, evenals de grills die erop zitten. Zo'n dopje kan je met je nagel eruit halen... super handig _/-o_

edit: Bel die computerland eerst, ze hebben hem niet altijd in het zwart op voorraad!

[ Voor 7% gewijzigd door wh-vanderpost op 11-12-2003 10:23 ]

All knowledge is written

• wh-vanderpost
Zit er trouwens een stof-filter in de KingWin voor de HD cooling fans die voorin zitten??
Dit is bij de Lian wel namelijk...

En nog even 1 dingetje om het compleet te maken:
Als je je CD-rom, DVD rom, weet ik veel wat drives in je kast zet met behulp van die sleedes dan ben je niet vrij in het bepalen van de diepte waarop de speler/brander zit. Bij Lian (ja daar gaan we weer :) ) kan je elke drive op variabele diepte zetten, dus netjes strak en gelijk met het front-panel.

All knowledge is written

• SetsunaKaede
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07-2024

SetsunaKaede

Ing.Dr.Prof.Onz.In

Hdd rek er uit dremelen? het zit vast met popnageltjes --> uitboren! Resultaat = veel 1337-er.

En dan in tweede instantie pas de dremel gebruiken om het HDD rek op maat te maken.

Verwijderd

Ik heb nu sinds 2 dagen een LianLi PC60 en moet zeggen dat ik daar zéér tevreden over ben. Zeer solide gebouwd, alles past perfect en is stevig. Wat ik ook een groot voordeel vind is dat alles simpel uit elkaar te halen is, zelfs de reset / power buttons zijn makkelijk te verwijderen :)
Tot nu toe 2 popnagels tegen gekomen die in de weg zaten (bij het losmaken van het fan-schakelaartje van het 'rekje' waar het op vast zit, die moest even uitgeboord worden, want het rekje wil ik nog gebruiken.)

Ik heb geen ervaring met kingwin kasten, maar kan wel zeggen dat hij moeilijk beter kan zijn dan een lianli, want die is gewoon perfect :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 11:17 ]

Verwijderd

wh-vanderpost schreef op 11 december 2003 @ 10:35:
Zit er trouwens een stof-filter in de KingWin voor de HD cooling fans die voorin zitten??
Dit is bij de Lian wel namelijk...
Bij de Kingwin ook.
En nog even 1 dingetje om het compleet te maken:
Als je je CD-rom, DVD rom, weet ik veel wat drives in je kast zet met behulp van die sleedes dan ben je niet vrij in het bepalen van de diepte waarop de speler/brander zit. Bij Lian (ja daar gaan we weer :) ) kan je elke drive op variabele diepte zetten, dus netjes strak en gelijk met het front-panel.
Ik heb daar geen last mee, alle devices zijn vlak gemonteerd. Dat vergrendelen werkt op basis van vastklemmen, waardoor je dus de volledige vrijheid hebt bij het plaatsen. Je kunt ze er dus ook laten invallen of uitsteken als je dat wilt. En ik gebruik dus die kingwin....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:15:
Ik heb geen ervaring met kingwin kasten, maar kan wel zeggen dat hij moeilijk beter kan zijn dan een lianli, want die is gewoon perfect :P
Nothing's perfect. Ik wilde zoals eerder gezegd ook het liefst een Lian-Li, maar na alle beschikbare reviews te hebben gelezen én de kasten in het echt hebben gezien, ben ik toch voor de KingWin gegaan. Er zit maar één tekortkoming in en dat is dat transparante klepje, daar ga ik dus geen 30 euro extra voor uitgeven...

Verwijderd

toeter schreef op 11 december 2003 @ 09:33:
[...]
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik wilde hem graag voor de kerstvakantie hebben, dus ik denk dat het moeilijk wordt. Misschien als ik me case helemaal af is en er is genoeg animo en ik kan er voor een mooi prijsje aankomen, dat ik dan een IA start. Was eigenlijk van plan om de volgende een IA een hdd IA te laten zijn, met WD (raptor :P ) en maxtor schijfjes, maar tis op het moment nogal druk...
SetsunaKaede schreef op 11 december 2003 @ 11:12:
Hdd rek er uit dremelen? het zit vast met popnageltjes --> uitboren! Resultaat = veel 1337-er.
En dan in tweede instantie pas de dremel gebruiken om het HDD rek op maat te maken.
I know that, anders gaat het dremelen ook voor geen meter.
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:47:
Ik heb daar geen last mee, alle devices zijn vlak gemonteerd. Dat vergrendelen werkt op basis van vastklemmen, waardoor je dus de volledige vrijheid hebt bij het plaatsen. Je kunt ze er dus ook laten invallen of uitsteken als je dat wilt. En ik gebruik dus die kingwin....
Kan je die witte dingen er trouwens af halen, zodat je ze wel gewoon met schroefen vast kan zetten? of is dit niet mogelijk? Ik moet namelijk wel een baybus enzo erin zetten, en die gebruikt alleen de voorste schroeven. Ook vind ik die witte dingen nogal lelijk en hoevaak vervang je je cd-dvd-drive nou.. bijna nooit lijkt mij.
wh-vanderpost schreef op 11 december 2003 @ 09:43:
[...]
Ik blijf erbij dat het klepje voor de USB en FW poorten op de voorkant van de KingWin kasten gewoon vies :r is.
Ja dat klepje is van zichzelf wel lelijk, maar die gaat er toch af, omdat de voorkant met plexi wordt bekleed. Die hdd rekken zijn inderdaad ook wel wat minder, helemaal omdat ik het er nu uit moet dremelen,wat opzich niet zown probleem zal zijn, maar je kan ook niet even makkelijk je hdd rek eruit 'draaien'.

De fans in de Kingwin kast boeien mij op zich niet echt, omdat ik me case toch compleet h2o cooled heb, dat is ook het thema van me komende casemod.

Wat ik nog meer een nadeel aan het verkrijgen van de lian-li kast vind, is dat dat ding zeer slecht te leveren is :( En ik wil het niet bij een of andere reseller die er toevallig nog een heeft staan vandaan, omdat ik het veel goedkoper zou kunnen/kan krijgen vanaf een distributeur of importeur.
Ook kan ik bij de lian li veel minder mooi een reservoir inbouwen. Bij de kingwin zou ik dat rooster voorop eruit halen, de fanholes eruit dremelen, en dan een mooi reservoir op maat maken. Daardoor heb je dus een mooi effect in je voorkant.
Ik bruis van de ideeen en ik hoop een groot deel in de kerstvakantie te verwezelijken :9 Misschien maak ik er een CiP van, maar dat weet ik nog niet zeker. Jullie zien in ieder geval de resultaten hier wel verschijnen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 11:15:
Ik heb nu sinds 2 dagen een LianLi PC60 en moet zeggen dat ik daar zéér tevreden over ben. Zeer solide gebouwd, alles past perfect en is stevig. Wat ik ook een groot voordeel vind is dat alles simpel uit elkaar te halen is, zelfs de reset / power buttons zijn makkelijk te verwijderen :)
Tot nu toe 2 popnagels tegen gekomen die in de weg zaten (bij het losmaken van het fan-schakelaartje van het 'rekje' waar het op vast zit, die moest even uitgeboord worden, want het rekje wil ik nog gebruiken.)

Ik heb sinds afgelopen Vrijdag een Kingwin en moet zeggen dat ik er gewoon erg tevreden over ben.
De enige nadelen dat ik tegen kwam was dat de fans vast zitten met van die plastik dingetje (weet ik veel hoe die heten :O) maar die boor ik gewoon uit, en het plastik klepje voor de USB/Firewire poorten is idd wat slapjes, maar dat is verder geen probleem. Ben er verder erg over te spreken.

De rubbertjes bij de HDD racks werken ook goed, en het mobo rack is natuurlijk makkelijk :).

Voor de dingen die Lian Li dan meer biedt (welke?) ga ik niet 30/40 euro meer betalen.

• wh-vanderpost
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:25:
[...]
Voor de dingen die Lian Li dan meer biedt (welke?) ga ik niet 30/40 euro meer betalen.
Wat de verschillen zijn, voordelen zijn, nadelen zijn enz enz.. dat hebben we nu toch wel uitgebreidt voorbij laten komen in dit topic lijkt me :?
Voor de één is een Lian li mooier/beter, voor de ander is een KingWin meer dan voldoende.. simpel. Ik moet zelf zeggen als ik aan de gang zou gaan (dan wel moeten) met een dremel omdat ik bijvoorbeeld m'n WC reservoir netjes wil inbouwen.. dan zet ik me dremel liever in een kast die wat minder gekost heeft. Maar da's mijn mening!

@Rubbie
Kan je die witte dingen er trouwens af halen, zodat je ze wel gewoon met schroefen vast kan zetten? of is dit niet mogelijk? Ik moet namelijk wel een baybus enzo erin zetten, en die gebruikt alleen de voorste schroeven. Ook vind ik die witte dingen nogal lelijk en hoevaak vervang je je cd-dvd-drive nou.. bijna nooit lijkt mij.
Dat lijkt me niet, je zal dan een soort van busjes moeten vinden/maken die even dik zijn als zo'n plastic slee. Als je langere schroeven pakt, dan gaat het denk ik ook niet lukken.. als je ze dan iets te vast draait dan trek je je speler uit mekaar :)

All knowledge is written

Verwijderd

wh-vanderpost schreef op 11 december 2003 @ 14:41:
Dat lijkt me niet, je zal dan een soort van busjes moeten vinden/maken die even dik zijn als zo'n plastic slee. Als je langere schroeven pakt, dan gaat het denk ik ook niet lukken.. als je ze dan iets te vast draait dan trek je je speler uit mekaar :)
Nogmaals, het is GEEN slee!! Het werkt op basis van klemmen. Ik zal vanavond eens checken, volgens mij kun je die dingen er wél afhalen. Of je dan gaatjes krijgt om te schroeven durf ik niet te zeggen. Ook dat zal ik vanavond eens bekijken.

• wh-vanderpost
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 15:41:
[...]
Nogmaals, het is GEEN slee!! Het werkt op basis van klemmen. Ik zal vanavond eens checken, volgens mij kun je die dingen er wél afhalen. Of je dan gaatjes krijgt om te schroeven durf ik niet te zeggen. Ook dat zal ik vanavond eens bekijken.
Ow sorry hoor, my mistake! Het enige systeem wat ik ken is dat wat ook in de Thermaltake kasten zit. Dus je schroeft een plastic geval op elke kant van je drive die je dan vervolgens in je kast duwt tot hij "klik" zegt.... met hetzelfde gemak trek je de drive er ook weer uit.

Maargoed, ik ben benieuwd.. schiet er een plaatje van zou ik zeggen.... dan is het gelijk duidelijk ;)

All knowledge is written

• Jukebox126
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2023
het lijken me idd best mooie kastjes (buiten natuurlijk dat domme klepje ;)) maar ik vindt dat blauwe rooster niet zo mooi. Is het er makkelijk uit te halen om te spuiten? Een ander kleurtje lijkt me wel zo schattig >:).

Waarom hebben ze dan ook niet goed naar CoolerMaster gekeken die veel van dat soort roostertjes gebruikt, MAAR wel in een ander kleurtje :X !

Verwijderd

Jukebox schreef op 11 december 2003 @ 16:29:
Waarom hebben ze dan ook niet goed naar CoolerMaster gekeken die veel van dat soort roostertjes gebruikt, MAAR wel in een ander kleurtje :X !
Bij de zwarte case heb je ook een zwart rooster, dus als jij de lichte versie met een zwart rooster wilt, dan moet je gewoon een zwarte kast daarbij kopen >:) ;)

btw hier is een film te vinden van 18 mb,waarin de case in 5 minuten gereviewd wordt :) op zich wel aan te raden om even te downloaden, is erg duidelijk namelijk.. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 16:46 ]

• Demo

Demo

wh-vanderpost schreef op 11 december 2003 @ 15:54:
[...]
Ow sorry hoor, my mistake! Het enige systeem wat ik ken is dat wat ook in de Thermaltake kasten zit. Dus je schroeft een plastic geval op elke kant van je drive die je dan vervolgens in je kast duwt tot hij "klik" zegt.... met hetzelfde gemak trek je de drive er ook weer uit.

Maargoed, ik ben benieuwd.. schiet er een plaatje van zou ik zeggen.... dan is het gelijk duidelijk ;)
Je schuift de drive in de kast, trekt een soort schuif opzij en dan schroef je hem vast.. het nut van de schuiven ontgaat mij ook een beetje maar misschien zijn de schroeven alleen als extra veiligheid bedoeld en kan je deze er ook uitlaten en de drives alleen met de schuiven vast zetten. :?

Verwijderd

Demoniac schreef op 11 december 2003 @ 17:33:
[...]
Je schuift de drive in de kast, trekt een soort schuif opzij en dan schroef je hem vast.. het nut van de schuiven ontgaat mij ook een beetje maar misschien zijn de schroeven alleen als extra veiligheid bedoeld en kan je deze er ook uitlaten en de drives alleen met de schuiven vast zetten. :?
Ik heb me brander alleen met de schuiven vast zitten, zit vast zat :).

Schroeven zijn volgens mij ook alleen extra veiligheid ja... 8)

Verwijderd

wh-vanderpost schreef op 11 december 2003 @ 15:54:
[...]

Was niet kwaad bedoeld :).

Ik heb gisteren geprobeerd, mar je kunt ze er volgens mij wel uithalen, maar dan heb je geen schroefgaten of zo. Misschien dus beter om ze een paintjob te geven??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:51:
[...]
Misschien dus beter om ze een paintjob te geven??
Jah paintjob kan ook, maar boren kan natuurlijk ook :) het komt in ieder geval wel goed.

Ik weet het het is reclame maken, maar ik denk dat het in het kader van dit topic wel mag..
Ik heb een animocheck gestart voor het houden van een inkoopactie van de 4 verschillende modellen van deze cases! De animocheck is hier te vinden. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 17:50 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 00:04

r0b

Subtiel schopje. ;)

n.a.v. de animocheck ben ik nu redelijk gek van deze kast, maar heeft iemand nog full-res (1600x1200) pics van de zilveren kingwing kast? (met window)

En was het standaard plexi nu wel of niet licht blauw getint? Omdat ik zoiets meende gelezen te hebben in dit topic. :)

edit:

Ik twijfel namelijk nog tussen de zwarte en zilveren kast. T'is namelijk wel écht zwart .. :/

[ Voor 20% gewijzigd door r0b op 17-12-2003 02:58 ]

Verwijderd

Het plexi dat ik gezien heb is echt helder transparant, alleen aan de zijkanten waar je opkijkt zie je een blauwige gloed, net als bij glas...

Neem de zwarte, die heeft veel meer eenheid, imho, ivm het rooster... (nou heb ik dus de zwarte en is objectief antwoorden eigenlijk onmogelijk maar goed :) )

Verwijderd

r0b schreef op 17 december 2003 @ 02:54:
n.a.v. de animocheck ben ik nu redelijk gek van deze kast, maar heeft iemand nog full-res (1600x1200) pics van de zilveren kingwing kast? (met window)
Ik heb full-res pictures voor je :)
op http://www.kingwin.nl/gallery zijn ze te vinden!

De animocheck is inmiddels een InkoopActie
Met zeer strakke prijzen! En de mogelijkheid om andere producten van Kingwin.nl toe te voegen! :)

• djolaff
  • Laatst online: 05-12-2024
Mooie kast die kingwin ik heb em gister ook besteld.
Ik was die lompe chieftec een beetje zat ;) .

• Demo

Demo

djolaff schreef op 18 december 2003 @ 09:01:
Mooie kast die kingwin ik heb em gister ook besteld.
Ik was die lompe chieftec een beetje zat ;) .
Daar ga je denk ik geen spijt van krijgen.. ik heb hem inmiddels sinds de HCC en ben er nog steeds erg happy mee :D

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
[beetjeofftopic]
Ik probeer nog bij de IA te komen, maar volgens mij is www.inkoopacties.net down :( Ik heb al een paar keer geprobeerd (paar uur geleden ookal), maar kom er niet op...

Is het bij iedereen zo, of ligt het aan mij :?

[/beetjeofftopic]

Verwijderd

Swop1200 schreef op 18 december 2003 @ 22:10:
[beetjeofftopic]
Is het bij iedereen zo, of ligt het aan mij :?
[/beetjeofftopic]
Jah inderdaad IA.net is ff down. :( Probeer het anders morgen nog eens, ik verwacht dat hij dan wel weer up is. :)

[edit] inmiddels is, zoals verwacht, inkoopacties.net weer up. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 10:21 ]

Pagina: 1