ik heb al een tijdje een nieuwe pc. en ik heb vanaf het begin vage problemen met mijn pc. op de meest vreemde momenten gaat ie herstarten. als ik bezig ben met iets, maakt niet uit wat. Dan zie ik opeens dat startscherm staan van bios en klinkt er een hoge piep. dus zelfs zonder dat windows iets op kan slaan.
de winkel waar ik de pc kocht ligt wat ver, en de laatste keer dat ik langskwam zeiden ze dat het aan mijzelf lag. omdat ik bepaalde programma's draaide. Nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd. En krijg ik hetzelfde probleem. Omdat ik niet meteen weer helemaal naar die bepaalde winkel wil rijden. vraag ik hier of iemand dit al eens heeft meegemaakt. of dat er mensen zijn die oplossingen weten.
systeemconfiguratie:
- pentium 4 2,6 ghz
- Msi mainboard neo2
- intel 865 P chipset
- Geforce FX 5600
- 350 Watt voeding
ik denk dat dit het belangrijkste is, maar mocht ik iets vergeten zijn bij de configuratie om het duidelijker te maken. zet het dan maar neer.
de winkel waar ik de pc kocht ligt wat ver, en de laatste keer dat ik langskwam zeiden ze dat het aan mijzelf lag. omdat ik bepaalde programma's draaide. Nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd. En krijg ik hetzelfde probleem. Omdat ik niet meteen weer helemaal naar die bepaalde winkel wil rijden. vraag ik hier of iemand dit al eens heeft meegemaakt. of dat er mensen zijn die oplossingen weten.
systeemconfiguratie:
- pentium 4 2,6 ghz
- Msi mainboard neo2
- intel 865 P chipset
- Geforce FX 5600
- 350 Watt voeding
ik denk dat dit het belangrijkste is, maar mocht ik iets vergeten zijn bij de configuratie om het duidelijker te maken. zet het dan maar neer.