[Morrowind] geen mages guild quests van Skink-in-Trees-Shade

Pagina: 1
Acties:

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Ik heb alle mages guild quests gedaan behalve die van Skink-in-Tree's-Shade in Sadrith Mora. Als ik echter met hem(haar?) spreek over duties zegt ie dat ie bezig is met een detect creatures potion voor Edwinna. Na wat speurwerk op internet blijkt dat één van de eerste quests van Edwinna is om zo'n potion op te halen bij Skink maar ik heb die quest nooit gehad. Hoe kan dat en hoe kan ik alsnog de quests van Skink doen?

Ik heb de expansions en alle patches geïnstalleerd dus daaraan kan het niet liggen.
Mijn character is level 25 (oid) en ik heb de rank van Warlock in de mages guild.

[ Voor 20% gewijzigd door TaXaN op 25-11-2003 21:40 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Je kan teruggaan naar Edwinna en daar kijken over welke topics uit het lijstje je het met haar kan hebben.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Sorry voor de kick maar het is met rede :)
Ik heb wat verder rondgezocht op internet en heb nog eens de tijd gevonden om te spelen en dit is de oorzaak en een oplossing: het probleem treedt op als je de scamp in Huleen's hut (Maar Gan) doodt voor je dit als quest gekregen hebt van Edwinna. Als je dit gedaan hebt, is je eerste quest van Edwinna de quest die volgt op de Huleen's hut quest en dus dat je de eerste paar quests gewoon overslaat. Een oplossing is om het volgende in te tikken in de console:
code:
1
journal "mg_potion" 100

Zo 'completeer' je de potion quest en geeft Skink je verdere quests.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.