[case] gMono CF-2029 Front panel problemen

Pagina: 1
Acties:

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-04 09:22

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Sinds een tijd ben ik in het bezit van de volgende behuizing:

Afbeeldingslocatie: http://www.american-media.com/Products/PC_Servers/gmono_family_lg.gif

Nu heb ik hierin een Asus A7N8X-Deluxe moederbord geplaatst waarbij het moederbord zoveel mogelijk is aangesloten op het front panel van de behuizing.

Ik heb echter problemen met het aansluiten van het geluid, het front panel mist returnwires voor de audio. Zodoende werkt de achteraansluiting van het moederbord niet icm het frontpanel.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben (gehad) en er eventueel een oplossing voor hebben gevonden.

Het volgende heb ik al gevonden op een webshop: Afbeeldingslocatie: http://www.american-media.com/amsestore/SP-2029IO.gif. Dit is een compatible frontpanel, alleen is het bestellen prijzig ($80 dollar). Ben eigenlijk op zoek naar een Nederlandse site met een compatible front panel.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Ik heb dezelfde maar er zitten gewoon 3,5mm jacks aan die je achterin je moederbord/geluidskaart kan prikken.

Als je moederbord ook interne aansluitingen heeft, kan je ook de jack-stekkers eraf knippen en er van die jumper-achtige connectors opzetten.
De aarde is gewoon het koperdraad wat om de draden heen zit en L en R zijn de 2 draden die erin zitten.

Alternate heeft dacht ik wel losse frontpanels. Vaak hebben die ook cardreaders ingebouwd. Die zijn rond de 30 euro, afhankelijk van de opties.

[ Voor 18% gewijzigd door -=bas=- op 26-11-2003 01:45 ]

Senile! Senile Oekaki

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Ik gebruik de onboard sound van het moederbord, en wil ik ook de front panel van de behuizing kunnen gebruiken. Hiervoor mist de front panel echter returnwires voor het audio gedeelte (zodat audio ook werkt aan de achteraansluiting, als er geen koptelefoon oid is aangesloten op het frontpanel).

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Niemand verder?

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582