Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BUG] Posthistory ID 1 geeft verkeerde resultaten

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oftewel, de posthistory van Femme dus. Er staan een paar topics in waar diegene niet in gepost heeft. Nu is dit normaal niet zo gek omdat dit gebeurd als een post getrashed wordt, maar dat lijkt me in dat geval een klein beetje sterk ;) Het gaat bijvoorbeeld om

[rml][ CiP] Project 'Appelbak'[/rml]
Langer Slapen, Hoe?!

Nu zou het kunnen dat deze post getrashed zijn om te testen, maar ook dat leek me vreemd. Ik hoor wel of dit een bug is of dat dit gewoon toeval is :)

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

en dat wordt allemaal uitgevist voor Femme ;)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dit lijkt mij een zinlose Bug melding... Femme is oprichter zover ik weet, dus daar zal heus wel een paar gekke dingen tussen zitten. ik zit er niet mee... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-11-2003 23:59 . Reden: Minder bot door smile.. + Typo`s ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• cryforhelp
  • Laatst online: 23-11 21:17
Maar het is ook mogelijk dat het een serieuze bug is, en dit is nou een goede account om het mee uit te kunnen zoeken :D

Als er ergens mee getest wordt op GoT kan ik me eerder voorstellen dat dat met één of ander crewforum kloontje(HlpDsK :9 ) gebeurt en waarschijnlijk zelfs ín het crewforum.

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Er zijn resultaten, verdeeld over pagina's.
Daar lijken me normaal ook nog cijfers tussen te moeten staan ;)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

SWINX schreef op 26 november 2003 @ 00:07:
[...]
Daar lijken me normaal ook nog cijfers tussen te moeten staan ;)
is al gefixed

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 25 november 2003 @ 23:58:
Dit lijkt mij een zinlose Bug melding... Femme is oprichter zover ik weet, dus daar zal heus wel een paar gekke dingen tussen zitten. ik zit er niet mee... ;)
Je ziet mij ook niet schrijven dat ik er wél mee zit. Maar het is precies wat cryforhelp zegt, het viel gewoon op. Als het niets is, ála, dan wordt het topic gesloten en weten we dat ook weer. Ik geloof dat BUG daarvoor bedoeld is ;)

• cryforhelp
  • Laatst online: 23-11 21:17
Ook na een harde refresh staat dat er bij mij nog steeds. Ligt dat dan weer aan mij :?

Gebruik hier mozilla 1.5 FIY

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

cryforhelp schreef op 26 november 2003 @ 16:32:
[...]

Ook na een harde refresh staat dat er bij mij nog steeds. Ligt dat dan weer aan mij :?

Gebruik hier mozilla 1.5 FIY
als in: lokaal gefixed, dus pas online bij de eerstkomende update

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.