Goeiedag,
Ik heb een Shuttle met een Matrox parhelia Maar het probleem is dat de parhelia geen kloon optie heeft waarbij je 2 verschilende resoluties mee kan draaien.
Als je hem hebt ingesteld op 2 schermen dan pakt de ene gewoon je windows desktop en je kan naar de andere aleen je schermpjes slepen.
Maar ik wil gewoon twee de zelfde desktops hebben maar dan in twee verschilende resoluties.
Weet iemand hoe ik dat in kan stellen bij de Matrox kaart.
Of kan ik er gewoon een PCi vga kaart in zetten en daarmee een andere resolutie draaien. Maar dat ik wel de voledige windows desktop houdt.
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Bij voorbaat dank,
Dotje
P.S. Heb google helemaal afgezocht maar niets kunnnen vinden
En ook heb ik alle drivers upgedate van de matrox kaart hielp helemaal niets
Ik heb een Shuttle met een Matrox parhelia Maar het probleem is dat de parhelia geen kloon optie heeft waarbij je 2 verschilende resoluties mee kan draaien.
Als je hem hebt ingesteld op 2 schermen dan pakt de ene gewoon je windows desktop en je kan naar de andere aleen je schermpjes slepen.
Maar ik wil gewoon twee de zelfde desktops hebben maar dan in twee verschilende resoluties.
Weet iemand hoe ik dat in kan stellen bij de Matrox kaart.
Of kan ik er gewoon een PCi vga kaart in zetten en daarmee een andere resolutie draaien. Maar dat ik wel de voledige windows desktop houdt.
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Bij voorbaat dank,
Dotje
P.S. Heb google helemaal afgezocht maar niets kunnnen vinden
En ook heb ik alle drivers upgedate van de matrox kaart hielp helemaal niets