Hallo allemaal,
Voor mijn mod wil ik mijn 4x40 LCD intern op dit kaartje aansluiten:

Nu heb ik deze kabel gemaakt:

ALs ik hem aansluit krijg ik het normale initialiseren:

Maar, met Smartie krijg ik hem met geen mogelijkheid aan de praat. Alleen op de LPT1, 378 dit is met de oude kabel op het moederbord, dan werkt hij wel.
Als ik met diezelfde oude kabel hem aansluit op de PCI kaart aan de externe connector, doet hij het ook niet. Terwijl hij het met diezelfde kabel wel doet direct op het moederbord
.
Ik heb de search gebruikt, daar stond ik dat ik met Debug moest werken en die waardes die hij daar allemaal vindt die komen gewoon overeen.
Alleen ik krijg geen beeld op het LCD.
Owja, het gaat om de Netmos NM9735 versie C.
Ik dacht eerst dat het ging om een verkeerde driver maar, hij laat dit zien in apparaatbeheer:

Dus dat zal wel goed zitten.
Wie heeft het wel aan de praat gekregen of wie heeft een idee waaraan het ligt?
Voor mijn mod wil ik mijn 4x40 LCD intern op dit kaartje aansluiten:

Nu heb ik deze kabel gemaakt:

ALs ik hem aansluit krijg ik het normale initialiseren:

Maar, met Smartie krijg ik hem met geen mogelijkheid aan de praat. Alleen op de LPT1, 378 dit is met de oude kabel op het moederbord, dan werkt hij wel.
Als ik met diezelfde oude kabel hem aansluit op de PCI kaart aan de externe connector, doet hij het ook niet. Terwijl hij het met diezelfde kabel wel doet direct op het moederbord
Ik heb de search gebruikt, daar stond ik dat ik met Debug moest werken en die waardes die hij daar allemaal vindt die komen gewoon overeen.
Alleen ik krijg geen beeld op het LCD.
Owja, het gaat om de Netmos NM9735 versie C.
Ik dacht eerst dat het ging om een verkeerde driver maar, hij laat dit zien in apparaatbeheer:

Dus dat zal wel goed zitten.
Wie heeft het wel aan de praat gekregen of wie heeft een idee waaraan het ligt?