Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Suggestie: bericht wanneer je gequote wordt

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He bouwers van GoT :) ,

Het is misschien een leuke toevoeging als je bericht krijgt op het forum als je ergens gequote wordt. Dan kan je meteen daar weer een reactie op geven als dat nodig is.

Ik kijk soms wel eens op quotes, maar ik ga niet alle topics waar ik post open laten staan om te kijken of er iemand is die me verbeterd of iemand die een vraag stelt. En ik wil graag op iemand kunnen reageren natuurlijk!

Ik vind antwoorden op quotes belangrijk omdat die ene gebruiker misschien maar 1 maal op een topic verschijnt. Het zou zonde zijn dat diegene met dat probleem dan onnodig GoT gaat zitten vervuilen ;)

Zijn er meer GoT gebruikers die hier trek in hebben?: Laat je horen :) !

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 19:34 ]

Verwijderd

Klik af en toe eens op je naam en kijk of er nog interessante reacties zijn bijgekomen in topics waarin je gepost hebt. Een PM als je gequote wordt lijkt mij wat overdreven, het is geen IRC ofzo.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat doet dit in FA? Hup! Naar BUG ermee...

Ik meen mij trouwens te herinneren dat dit eerder is aangevraagd, maar weet niet meer hoe en wat. Zou je even na kunnen zoeken :).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niks in de search gevonden :) .

Trouwens, het hoeft niet zo erg op te vallen, misschien gewoon een klein venstertje bij myreact die laat zien waar je gequote bent. Als je dan op dat desbetreffende topic klikt ga je meteen naar de quote..

het is maar een suggestie, maar ik vroeg me af of meer tweakers dit handig zouden vinden >:)

Verwijderd

Topicstarter
ah you've got me, ik zocht 'quote bericht' :)

ik weet nooit met welke woorden ik moet zoeken 8)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:21

crisp

Devver

Pixelated

net als dat de notificatie van nieuwe messages uitstaat op dit forum lijkt me dit ook niet iets voor GoT. We zijn daar gewoonweg te groot voor, en de load zal enorm zijn als iedereen zo'n feature zou gaan gebruiken. Daarbij twijfel ik over de technische haalbaarheid van zoiets.
ACM heeft het in het eerdergenoemde topic ook al uitgelegd, deze kan dus ook dicht wmb

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.