Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Telfort maakt zich wel heel erg gemakkelijk er van af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Telfort 500 abonnement, en geen ontvangst in huis, rond het huis of in de straat. Dus ik een mailtje schrijven naar Telfort dat ik een klacht indien, ik betaal namelijk nu voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken, ik koop elke maand 500minuten maar die kan ik nu amper gebruiken, verder ben ik voor vrienden bijna niet bereikbaar.

Ik schrijf dus een email naar Telfort, met hierin dat ik dus een klacht wil indienen en wat ze voor mij verder kunnen betekenen aangezien ze niet nakomen waar ik voor betaal
.
Ik krijg vervolgens een nette email terug waarin staat dat ik mijn NAW gegevens moest doorgegeven en dan zouden ze verder voor mijn kijken wat ze kunnen betekenen.

Ik dus een email terug sturen, krijg ik vervolgens een email terug, dat ze melding hebben gemaakt van een dekkingsprobleem, & dat ze in de toekomst eraan gaan werken om het probeem op te lossen, en als ik wil bellen, dan moet ik maar naar een gebied gaan waar ik wel dekking heb.... meer kunnen ze niet voor me betekenen...nah ja

Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord, maar kan ik er wel iets tegenin brengen?

Verwijderd

Ze kunnen niet diezelfde dag nog een GSM mast in je straat plaatsen, dus ik vrees dat er weinig aan te doen is. Misschien kan je wel het contract verbreken, omdat ze de beloofde services niet bieden.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:51
ik ahd hetzelfde en ik had netjes de klantenservice opgebeld, werd melding van gemaakt + ik kreeg een formulier toegestuurd die ik in moest vullen... hoe het verder zou zijn gegaan weet ik neit want we gingen verhuizen :p maar ik vond dat ze het best netjes deden.. ze zouden langskomen metingen verichten enzo :)

https://wren.co/join/Devian

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:32
Opta zegt hetvolgende hierover op hun site (http://www.opta.nl):
Indien u constateert dat het bereik van uw mobiele toestel niet altijd optimaal is, betekent dit niet op voorhand dat niet wordt voldaan aan de vereiste dekkingsgraad. De vereiste dekkingsgraad heeft bijvoorbeeld geen betrekking op het bereik binnenshuis. OPTA zal pas overgaan tot het opvragen van nadere rapportages wanneer met name de hoeveelheid klachten ten aanzien van een specifieke aanbieder van mobiele telefonie daar aanleiding toe geeft. Indien u een klacht indient bij uw aanbieder over de dekkingsgraad dan ontvangt OPTA hiervan graag een afschrift.
Als er meer mensen in je straat hetzelfde probleem hebben met de buitendekking, dan heb je misschien een kans. Heb je trouwens niet voordat je met Telfort in zee ging ergens de dekking gecheckt / kunnen checken? Met dekkingsklachten is het meestal: hoe meer de provider er binnenkrijgt op een locatie, des te groter is de kans dat er iets aan gedaan wordt. (Ook zonder dat de Opta er zich mee gaat bemoeien).

Ik zit ook met een dekkingsprobleempje. Dekking waar ik nu woon is goed van T-Mobile, alleen de dekking van het huis waar ik volgende week ga wonen is net voldoende om buiten mee te bellen. Binnen zero dekking of uit het raam hangen om een beetje te kunnen bellen :( Geen reden tot opzegging, zeker niet omdat er wel buitendekking is...

[ Voor 18% gewijzigd door djeejdjeej op 25-11-2003 20:38 . Reden: oeps ]

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-10 11:12
Probeer een andere telefoon, sommige hebben beter bereik :) heb met mijn nokia 8310 veel slechter bereik dan met mijn 7250.

Is het signaal echt te zwak.. sterkte.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 20:07

Nitai

Live the life you love.

ik had bij de belcompany iets gelezen op hun site waarbij je binnen een bepaalde tijd je abo kon omruilen voor eentje die wel dekking had.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1