Pop-up draad is zwaar overgewaardeerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Heren,

nieuws: Minder pop-ups verwacht met nieuwe Internet Explorer <-- De nieuws0l die door de door ons geliefde zomertje is gemaakt, bevat vele overgewaardeerde reacties. Daaronder bevind zich ook een reactie van mij:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=904032

Ik wil allen verzoeken om the force te verenigen en gezamelijk ten strijde te trekken.
Wees niet bevreesd! Modpointjes zullen vergooid worden, karmapunten vernietigd, maar het gaat om de eer! :P

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Alex de Groot schreef op 25 november 2003 @ 19:08:
Ik wil allen verzoeken om the force te verenigen en gezamelijk ten strijde te trekken.
Wees niet bevreesd! Modpointjes zullen vergooid worden, karmapunten vernietigd, maar het gaat om de eer! :P
je doet je ondertitel wel eer aan op deze manier :P

working on it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

4 -> 1

* Delerium is draad langsgesjeest.
Alleen deze reply was te erg, niet dat andere replies prima zijn, maar deze was erg riant beloond.

* Delerium denkt dat user Yapp Mozilla draait.
Ik heb dat iets van 10 keer gezien.

[edit] ietsje erbij...

[ Voor 66% gewijzigd door Delerium op 25-11-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik heb em bijgeschaafd. Meerdere 4 naar 3 en meerdere 3 naar 2. Een aantal reacties van Yapp hebben het ook mogen ontgelden, ik snap zn punt echt wel na tig posts :)