Toon posts:

HELP EXCEL MASTERS WAAR ZIJN JULLIE!!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hej mensen ik heb een groot probleem dat eigenlijk heel klein is.. ik zoek iemand die wat codes zou willen toepassen in mijn excel bestand, alles is al gedaan, behalve de codes nog
code is : =ALS(D4>E4;3;ALS(D4=E4;1;0))

zo iets.. tis een voetbal poule en alle scores en standen staan er al maar was de bedoeling om het automatisch te laten doen.

PLZZ ik heb het voor morgen nodig ( morgen uiterste inlever datum ) voeg me toe op msn : doagster@eminem.com

alvast bedankt..

groetjesss

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 16:11

FastBunny

Give it the Works !

Tweakers is geen helpdesk voor huiswerkproblemen :) Lees de FAQ's een door bovenaan het scherm in het blauw.

Overigens je topic titel mag best wel wat minder schreeuwerig :X

En de oplossing voor je probleem is F1 :)

[ Voor 23% gewijzigd door FastBunny op 25-11-2003 18:59 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:49

Stewie!

Keen must die!

gebruik IF eens in Excel. Zoek maar eens in de help, die is daar heel duidelijk in!

BTW welkom op GoT :w
Dat jij je specaal hiervoor aanmeldt! :D

[ Voor 30% gewijzigd door Stewie! op 25-11-2003 19:01 ]

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je hebt meer kans dat je topic open blijft als je even de FAQ doorleest, en er dan achter komt dat je eerst even zelf onderzoek moet doen, even laat merken wat je al geprobeerd hebt, duidelijke probleemomschrijving, kennis van netiquette (dus geen hoofdletters in je topictitel).

Welkom op GoT, maar je begint je 1e topic niet echt heel goed zeg maar :) Mensen bieden hier hun hulp aan maar gaan niet jouw opdrachten voor school maken ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.