Onder WinXP krijgt een Explorer proces automatisch de prioriteit "Hoog" als je een bestand verplaatst of kopieert. Dit stoort mij nogal, omdat andere apps en Windows zelf hier een beetje onder lijden (immers, daarvan is de prioriteit "Normaal").
Bijv. als je een paar GB van de ene naar de andere schijf kopieert, en ondertussen lekker verder putert.
Vraag: is er een registrysetting o.i.d. waarmee je ervoor kunt zorgen dat een copy/move venstertje als prioriteit "Normaal" krijgt?
Of is het gewoon "by design" in Explorer.exe? Ik snap wel dat er een goede reden is om copy/move acties standaard een hoge prioriteit toe te kennen, maar ik heb het liever niet
De gebruikelijke zoek, google en ms kb hebben me tot nu toe niet geholpen.
Bijv. als je een paar GB van de ene naar de andere schijf kopieert, en ondertussen lekker verder putert.
Vraag: is er een registrysetting o.i.d. waarmee je ervoor kunt zorgen dat een copy/move venstertje als prioriteit "Normaal" krijgt?
Of is het gewoon "by design" in Explorer.exe? Ik snap wel dat er een goede reden is om copy/move acties standaard een hoge prioriteit toe te kennen, maar ik heb het liever niet
De gebruikelijke zoek, google en ms kb hebben me tot nu toe niet geholpen.
[ Voor 17% gewijzigd door roelio op 25-11-2003 17:42 ]
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!