[XP] Ads onder Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-08 21:03
Hi,

Ik heb ff gesearched en gevonden, maar niets heeft tot nu toe geholpen.

Ik krijg namelijk ads onder het browsen, niet als ik een speciale site bezoek, maar altijd. Soms als ik explorer opstart, soms als ik 'm afsluit, soms zonder 'm op te hebben gestart!

Wat ik al gedaan heb is: Hosts file kazaa veranderen (hoofdzakelijk www.belgiandip.com die adverteert), Ad-Aware + Updates + Full scan, Spybot + Updates scan.

Ik wil geen popupkiller, want dan krijg ik nog meer van die achtergrondprog's die alles verslomen.

Weet iemand hier iets op?

Specs:
Xp 2000+
256 DDR
Win XP Pro

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je alleen IE draait, zie je dan dat er extra applicaties gerund worden? Aan de hand van de applicatie kan je kijken welke spammer erachter zit.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Opera gaan gebruiken is ook een optie...

Het lijkt er m.i. op dat je je eens ergens op een of andere website hebt ingeschreven (al dan niet bewust). Je noemt zelf al Belgiandip. Ga daar eens rondneuzen?
Heb je de Cookies al verwijderd? en je tijdelijke internet bestanden?

Wat heb je nog meer geprobeerd, afgezien van Adaware, Spybot en hosts file kazaa aangepast?
Hmmm, origineel, sinds wanneer heeft kazaa zijn eigen host file? Maar goed, je kunt het bestand ook even hernoemen naar bijv. hosts.bak...

[ Voor 17% gewijzigd door Nulnulnix op 25-11-2003 17:35 ]

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Post je HijackThis log eens.

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-08 21:03
Hijack Log File? Wat is dat? Waar kan ik dat vinden?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

kikibu schreef op 28 november 2003 @ 17:12:
1 voor 1 de posts doorlezen.. want wat is nu nou je antwoord op?
Nulnulnix schreef op 25 november 2003 @ 17:33:
Opera gaan gebruiken is ook een optie...

Wat heb je nog meer geprobeerd, afgezien van Adaware, Spybot en hosts file kazaa aangepast?
Hmmm, origineel, sinds wanneer heeft kazaa zijn eigen host file? Maar goed, je kunt het bestand ook even hernoemen naar bijv. hosts.bak...
Dat is wel belangrijk voor ons om te weten en om verdere conclusies te kunnen trekken :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

kikibu schreef op 28 november 2003 @ 17:12:
http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/hijackthis.zip

Even met google op hijackthis zoeken was genoeg geweest..
Pagina: 1