hoi
ik heb hier een exchange 2003 server draaien met popcon om pop3 mailboxen te legen, werkt allemaal leuk alleen is er sinds kort een nieuw domein waarvan de mail opgehaald moet worden dit is een multidrop pop3 box.
met andere woorde alle mail voor alle gebruikers komt in 1 box binnen,
ik ben dus beetje aan testen geslagen ik heb bij de user waar het omgaat een smtp adres toegevoegd (in exchange) en de mail komt ook netjes aan.
in popcon heb ik ingesteld bij accepted domains (domein.com) en bij de pop3 box filter by recipients domains only
alleen als ik via hotmail iets stuur krijg ik na een tijdje terug, maar zie hem wel in mijn mailbox
ik haal uit het log file van popcon
ik heb hier een exchange 2003 server draaien met popcon om pop3 mailboxen te legen, werkt allemaal leuk alleen is er sinds kort een nieuw domein waarvan de mail opgehaald moet worden dit is een multidrop pop3 box.
met andere woorde alle mail voor alle gebruikers komt in 1 box binnen,
ik ben dus beetje aan testen geslagen ik heb bij de user waar het omgaat een smtp adres toegevoegd (in exchange) en de mail komt ook netjes aan.
in popcon heb ik ingesteld bij accepted domains (domein.com) en bij de pop3 box filter by recipients domains only
alleen als ik via hotmail iets stuur krijg ik na een tijdje terug, maar zie hem wel in mijn mailbox
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Hi. This is the qmail-send program at mail.provider.nl. I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses. This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out. <mailboxnaam@domein.com>: This message is looping: it already has my Delivered-To line. (#5.4.6) --- Below this line is a copy of the message. |
ik haal uit het log file van popcon
code:
1
2
3
4
| 11/25/03 16:38:22: Mail from x@hotmail.com... 11/25/03 16:38:22: ... is forwarded to 751-mailboxnaam@domein.com 11/25/03 16:38:22: ... is forwarded to 751-user@domein.com 11/25/03 16:38:22: ... is forwarded to user@domein.com |