Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL REQ] Reply

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:48
Is het misschien een idee om de reply (en zeker de quickreply!) knop alleen zichtbaar/actief te maken wanneer de laatste post van een topic in beeld is?

Op die manier worden er al aardig wat overbodige reacties voorkomen, doordat er eerst gelezen moet worden of hetgeen wat iemand te posten heeft niet al op de volgende pagina staat. Wellicht dat zelfs het omhoogschoppen van oude topics hiermee ingeperkt kan worden.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

Ik zie het nut niet, maar daar mag GoT over beslissen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

JerryH schreef op 25 november 2003 @ 16:43: Wellicht dat zelfs het omhoogschoppen van oude topics hiermee ingeperkt kan worden.
Dat wordt op dit moment al aardig duidelijk gemaakt door de dikke tijdsvermelding, waardoor je vrij snel ziet dat het om een ouder topic gaat.

Verder zie ik totaal het nut er niet van in, om users extreem bij het handje te nemen in dit soort gevallen, ik mag toch aannemen dat mensen slim genoeg zijn om dit soort dingen zelf te bedenken.

Verder gebeurt het in Non-Windows Operating Systems vrij sporadisch, en voor die enkele keer dat het gebeurt willen mijn collega's en ik best even een slotje extra ophangen hoor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:48
Ik heb gewoon het idee dat er behoorlijk veel mensen zijn die op pagina 1 een stelling zien staan en vervolgens blind op "reply" klikken. Vervolgens komt hun reply op pagina 3 te staan, waardoor het totaal geen waarde meer heeft voor het topic, welke vervolgens nog eens offtopic gaat door geirriteerde/behulpzame (dun lijntje vaak) mensen.

Maaruh, als er geen animo voor is dan hoeft het voor mij niet hoor; just trying to help :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

* crisp eensch @ moto-mot is :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.