Toon posts:

PowerStrip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, hier even verder met PowerStrip:
Ik zit nu dus een beetje mijn Videokaart te tweaken maar tot hoe ver kan ik aan ?!?!?!
Ik heb mijn geheugenklok vamn 183 naar 189,7 MHz gezet en mijn Engine Clock van 149,7 naar 160,4 MHz
Ik heb een Viper V770 "Ultra" en ik vroeg me af of er andere zijn met dezelfde tweaks.
Is er misschien een page met PowerStrip instellingen per Videokaart ...... ?????
PLZ help, I WANT 2 FRAG MORE ;)
thnx alvast,
Arne

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:24
Geheugen opklokken tot je glitches krijgt, dan iets terug.
Core opklokken totdat de prestaties minder worden of instabiel wordt (boven een bepaalde klok wordt het niet sneller, hoor ik vaak) daarna ook iets terug en 'klaar is clara'

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
ja ... maar wat zijn die foutjes dan ????
als m'n Computer vast loopt ? als ik vreemde lijntje door me scherm zie ? als de kleuren raar doen ? als .. als ... als ... ???????

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Juist ja dat is em

Meh ...

Verwijderd

als je beeld of snelheid fokked op is moet je een stapje terug doen.

Het is namelijk per kaart verschillend.

Verwijderd

:? Heren, even een vraagje...
Ik download alles via mijn werk (lekker goedkoop, en ik heb thuis geen aansluiting:( ). Nu is mijn vraag of je Powerstrip alleen kunt laten registreren via internet, of dat je ook de registratiecode ergens kunt invullen......

Jur

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 10:11 schreef jahoeriaan het volgende:
:? Heren, even een vraagje...
Ik download alles via mijn werk (lekker goedkoop, en ik heb thuis geen aansluiting:( ). Nu is mijn vraag of je Powerstrip alleen kunt laten registreren via internet, of dat je ook de registratiecode ergens kunt invullen......

Jur
CROSSPOST :(

P.s. Er is een crack voor. FF zoeken op die heeeeeeeeeele bekende zoekmachine.

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:59
Ik denk dat je wel redelijk hoog kan komen, mij Diamond Viper 770 non-ultra draait standaard op 125 (core) en 150 (memory). Ik zag gisteren (toevallig) dat er bij mij 6ns geheugen op de kaart zit, dus die chips kunnen minimaal 166MHz aan ("officieel"), ikke natuurlijk gelijk opklokken en wat denk je?! Ik heb de core (zonder extra fan) op 155MHz en m'n memory op, schrik niet...195MHz *D :9 Dit alles stabiel en zonder verkeerde pixels!
Pagina: 1