[Printer] Photosmart met printserver

Pagina: 1
Acties:

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 13:14
Ik heb afgelope week een SiteCom USB printerserver gekocht voor mijn HP Photosmart 7150.
Nieuw huis, meer pc's, netwerk geintergreerd, dus ook maar een printserver.
Maar helaas, voldoet niet, zodar je gaat printen hangt je pc tot de print klaar is (letterlijk de laatste page uit de printer)
En LANG niet alle opties van de mooie photosmart zijn beschikbaar.
Is dit op te lossen?
Of eventueel gewoon opgelost met een HP JetDirect? Kost wat meer, maarjah, wat heb je nou aan een printer zonder de mooie opties ervan...

Verwijderd

Waar heb je het over :? Wees eens wat duidelijker: welke dingen heb je al geprobeerd met je computer? Nieuwe drivers/firmware? Netwerkinstellingen? Printer meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Etc..

En over je laatste probleem: dit mag je even opnieuw uitleggen. Welke opties? Waar stel je die in? Welke opties werken wel? Etc..

Kortom; wees duidelijker.

• Fire_Bird
Ok
gekocht; een Sitecom USB Printerserver, werkt met TCP/IP

heb een Photosmart 7150, hierbij kan je 1000-en opties instellen voor het afdrukken van de fotos, papier, kleuren, scherpte, etc.. instellingen van de printer zelf.
Ga je een nieuwe printer toevoegen dan krijg je alleen maar een aantal standaard dingen, niet al die tabbladen die erbij zaten toen hij lokaal aan mijn USBpoort zat.
Alle eigenschappen van de printer verdwijnen zowat.
En het printen, bij het geven van een opdracht hangt de HELE pc totdat het laatste papiertje uit de printer valt, dan gaat de pc weer verder

• Fire_Bird
*schop*