Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

MMS werkt niet op Nokia6100 icm Orange Free 20

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een paar dagen geleden een Nokia 6100 met een Orange Free 20 abo mogen verwelkomen bij mij thuis. Na hem uitgepakt te hebben wilde ik natuurlijk ook het fenomeen MMS eens uitproberen.

Ikke dus een sms gestuurd naar 1111 met als inhoud "MMS NOKIA6100" , een paar minuutjes later kreeg ik een sms-je terug met daarin de benodigde MMS instellingen. Deze natuurlijk gelijk geactiveerd en vervolgens (omdat dit op de website stond) een bericht verstuurd door middel van MMS. ALTHANS, dat wilde ik. Dit gebeurd er namelijk:

Ik klop het berichtje in, voer een nummer in en het bericht wordt in de outbox geplaatst. Ik denk dus, dat berichte gaat de deur uit, maar niets is minder waar: i krijg na een poosje een melding op mijn display: Zenden multimediabericht mislukt.

De helpdesk van Orange kan me zo een twee drie ook niet verder helpen dus ik hoop dat een van jullie dat wel kan (misschien uit ervaring)...

Alvast ontzettend bedankt!

Verwijderd

Hoi,

Je kunt via de klantenservice van Orange mms laten activeren. Dit staat los van de instellingen, want zonder activatie heb je geen toegang tot gprs diensten. Dus 1200 bellen en hopen dat je wel iemand aan de lijn krijgt die het snapt.