Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
offtopic:
Ik weet helaas niks om hem leven in te blazen, maar wel om hem opteblazen
Ik weet helaas niks om hem leven in te blazen, maar wel om hem opteblazen
check deze lijst ff:
1. zit je accu helemaal goed erin?
2. is er geen beschadiging aan je lader? voorbeeld : (laten we het even bij het "lamp" idee houden) want als je een lamp half indrukt begint hij ook een lichtshow te geven en gaat hij 'knorren' .
zal wel niks van kloppen, Maar ja dat is n00b me!
Oops, was me topic al weer vergeten 
Ik kreegvan 1 van de modjes een link http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34440
En ja hoor, ik heb dus de BMC-3 batterij.
Dus ik heb Nokia gebeld met het bericht dat er in 1 maand twee toetsellen zijn gesneuveld. Allebei met de BMC-3 batterij. De mevrouw van Nokia ontkende dat deze batterij-en konden ontplofen. Toen ik haar had gevraag dwaarom het dan kon dat die batterij zo snel kapot zei ze:
De garantie was uiteraard alweer verstreken. Dus deze telefoon kan richting /de/null
Of een andere batterij erin.
Kortom: Nooit meer troep van Nokia voor mij
Ik kreegvan 1 van de modjes een link http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34440
En ja hoor, ik heb dus de BMC-3 batterij.
Dus ik heb Nokia gebeld met het bericht dat er in 1 maand twee toetsellen zijn gesneuveld. Allebei met de BMC-3 batterij. De mevrouw van Nokia ontkende dat deze batterij-en konden ontplofen. Toen ik haar had gevraag dwaarom het dan kon dat die batterij zo snel kapot zei ze:
Dit waren haar letterlijke woordenEen Nokia bettrij gaat maar 60 beluren mee
De garantie was uiteraard alweer verstreken. Dus deze telefoon kan richting /de/null
Of een andere batterij erin.
Kortom: Nooit meer troep van Nokia voor mij
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.