• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Sinds 1.5 maand heb ik de nieuwe SE T610 :9~
Dus gebruik ik mijn 3330 niet meer.

Gisteren wilde ik even kijken of ik nog nieuwe sms-sjes heb gehad. Ik probeer telefoon aan te doen. Niets :? Ik pak mijn oplader, en steek hem in de telefoon.
De telefoon begint te knipperen. Althans de ledjes en het oplaad icoontje. Als je de telefoon probeert aan te doen doet het schermpje het 1 seconde. :(
Als ik naar de telefoon luiste hoor ik hem op dezelfde maat als de ledjes knipperen zachtjes "knorren". Hetzelfde geluid komt uit de oplader om de 1 seconden 8)7

Ik heb de oplader aan mijn 6210 gehangen en daar deed ie het wel :)
Ook heb ik de batterij eruit gehaadl en er weer in gedaan, maar helaas zonder resultaat :(

De 3330 heeft het 2 jaar prima gedaan.

Issie nu dood of is er een trukje voor om hem leven in te blazen?

Thnx alvast :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
offtopic:
Ik weet helaas niks om hem leven in te blazen, maar wel om hem opteblazen })

check deze lijst ff:
1. zit je accu helemaal goed erin?
2. is er geen beschadiging aan je lader? voorbeeld : (laten we het even bij het "lamp" idee houden) want als je een lamp half indrukt begint hij ook een lichtshow te geven en gaat hij 'knorren' .
zal wel niks van kloppen, Maar ja dat is n00b me!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Oops, was me topic al weer vergeten :X

Ik kreegvan 1 van de modjes een link http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34440
En ja hoor, ik heb dus de BMC-3 batterij. :z

Dus ik heb Nokia gebeld met het bericht dat er in 1 maand twee toetsellen zijn gesneuveld. Allebei met de BMC-3 batterij. De mevrouw van Nokia ontkende dat deze batterij-en konden ontplofen. Toen ik haar had gevraag dwaarom het dan kon dat die batterij zo snel kapot zei ze:
Een Nokia bettrij gaat maar 60 beluren mee
Dit waren haar letterlijke woorden 8)7

De garantie was uiteraard alweer verstreken. Dus deze telefoon kan richting /de/null :z
Of een andere batterij erin.

Kortom: Nooit meer troep van Nokia voor mij

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.