Mijn probleem is dat mijn windows xp professional gelijk crashed als ik exit. ik heb dit al eerder gelezen bij counter-strike maar geen oplossing bij gezien. ik ben overal geweest. makers van het spel, van me gfx, van directx. maar ik heb geen oplossing kunnen vinden, kheb me hele laptop geformat maar geen oplossing
.
Ik heb ook vaak gelezen dat het door d3d komt en dat je naar openGL moet veranderen maar dat kan hier niet. bij 3dsetup.exe ziet hij alleen maar d3d van me vidkaart. Iets van dat als d3d terugverandert en dan winxp toolbar erbij komt zorgt voor een crash.
En het heeft geen enkel verband met de problemen als crash ingame ofzo of patches die hier op de forum gaan, want als ik niet quit kan ik gewoon oneindig door spelen. khad toen 4 uur achter elkaar geraced, en toen was het tijd om te rusten, eruit en crash
alle savegames weg.
Mijn systeem
Acer aspire 1603lm
PIV 2.6 Ghz
512 ddr ram
40Gb hdd
mobility Radeon 9000
Directx 9.0b
nieuwste drivers van Radeon
Windows Xp Professional met sp1
alle updates van xp al geinstalleerd.
Ik heb ook vaak gelezen dat het door d3d komt en dat je naar openGL moet veranderen maar dat kan hier niet. bij 3dsetup.exe ziet hij alleen maar d3d van me vidkaart. Iets van dat als d3d terugverandert en dan winxp toolbar erbij komt zorgt voor een crash.
En het heeft geen enkel verband met de problemen als crash ingame ofzo of patches die hier op de forum gaan, want als ik niet quit kan ik gewoon oneindig door spelen. khad toen 4 uur achter elkaar geraced, en toen was het tijd om te rusten, eruit en crash
Mijn systeem
Acer aspire 1603lm
PIV 2.6 Ghz
512 ddr ram
40Gb hdd
mobility Radeon 9000
Directx 9.0b
nieuwste drivers van Radeon
Windows Xp Professional met sp1
alle updates van xp al geinstalleerd.
[ Voor 16% gewijzigd door Kaizah op 25-11-2003 15:26 ]