Sja sorry, maar dit topic doe ik op slot; zie ook sdomburg in "ctr+alt+del process verwijderen" en verder. Je geeft namelijk toch echt te weinig info om wat mee te kunnen doen; niet dat ik er veel ervaring mee heb maar ik kan me voorstellen dat zaken als versienummers en OS toch wel relevant zijn; dit nog naast het feit dat je blijkbaar niet echt de handleidingen hebt doorgekeken (wat staat er daar over in?)
Kortom: begin ajb. even opnieuw want dit is voor op GoT toch echt te kort door de bocht als topicstart - als jij zelf maar 1 zinnetje typt zullen de mensen ook niet echt de moeite nemen om een uitgebreid verhaal als antwoord te geven (ondankt wat ik nu doe
)
Kortom: succes & als het niet lukt tot zo
Kortom: begin ajb. even opnieuw want dit is voor op GoT toch echt te kort door de bocht als topicstart - als jij zelf maar 1 zinnetje typt zullen de mensen ook niet echt de moeite nemen om een uitgebreid verhaal als antwoord te geven (ondankt wat ik nu doe
Kortom: succes & als het niet lukt tot zo
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()