550 probleem in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Ik heb een raar probleem. Elke keer dat ik een email wil verzenden krijg ik het gelijk terug met: error 550, je hebt geen recht om emails te verzenden. Ik heb andere topics hier gelezen over dit probleem, maar mijn probleem is anders. Ik kan alleen om mijn pc geen emails verzenden. Als ik op een andere pc in een mailprogramma mijn emailaccount goed instel, dan kan ik wel emails versturen. Ik heb mijn C schijf geformateerd en opnieuw Windows XP erop gezet. Ik heb ook mijn D schijf, waar ik alle software op zet, ook geformateerd en Office XP opnieuw geinstalleerd. Maar ik heb dit probleem nogsteeds. Windows en Office zijn overigens legaal natuurlijk. Waar kan het probleem toch zijn?

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

He, ik... nou ja, een vriendin van mij en mijn broertje hebben ook dat probleem! Precies hetzelfde probleem... Ik heb ook al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet! Zit jij toevallig ook bij Chello???

• Kanivan
ja ik zit ook bij chello!

• Rum

Rum

dan vermoed ik dat t aan chello ligt. Ik heb chello er al over gebeld, en die zeggen dat het een blocking is van alle .com adressen. Heb jij toevallig ook een .com-mailadres? Volgens de medewerker die ik heb gehad lag het eraan dat er teveel spam vanaf .com-adressen wordt verstuurd. Kun jij ook sinds vorige week maandag geen mail meer versturen?

• Kanivan
nee ik gebruik gewoon mijn chello account. op andere pc's werkt mijn account wel en kan ik wel mail versturen, dus probleem moet aan mijn pc liggen....

• Rum

Rum

Als ik het goed begrijp heb je je hele pc leeg gegooid en heb je het probleem nog steeds???? dat maakt t voor mij nog vreemder!

• Kanivan
mijn harde schijf heb ik opgedeeld in meerdere partities. Op de C-schijf zit windows en op de D-schijf alle programma's ik heb de C en D schijf geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd en nogsteeds heb ik dit probleem. Het begon wel rond dezelfde tijd dat ik Norton had geinstalleerd, die heb ik ook weggehaald, toen bleef het probleem, daarna geformateerd, en nog steeds heb ik het probleem....

• Kanivan
welke moederbord heeft ze? een asus?

ik heb ook een ander raar probleem, mijn asus heeft een ingebouwde netwerkadapter. als ik het geinstalleerd hebt, krijgt het wel een ip adres toegewezen, maar ik krijg geen verbinding met internet, hij ontvangt geen packets. ik heb andere netwerkkaart erin gedaan en daarmee kan ik wel op internet. kan ik een virus in mijn bios hebben ofzo?? ik begin een beetje gefrustreerd te raken van dit probleem.

• Rum

Rum

Ehm. Mijn broertje heeft een Aopen mobo en die vriendin een MSI. Ik bedacht me trouwens net dat t niet aan de machine kan liggen. Bij die vriendin hebben ze de PC met t hele gezin. Zij en haar man hebben allebei pop3, de kinderen alleen hotmail. Zij kan geen email meer verzenden (zowel met Outlook als met Outlook Express), haar man wel! Dit is idd frustrerend!
Ik heb ook al gedacht dat t er misschien aan kon liggen dat ik hier het internet deel via een router (en internetdelen vind Chello nog steeds niet echt leuk), maar dat kan het niet zijn, omdat die vriendin maar 1 computer heeft.

Mijn vader en ik kunnen trouwens nog wel gewoon mail verzenden (mijn vader gewoon chello, ik met een pop3-account wat ik van Ladot heb)...

[ Voor 34% gewijzigd door Rum op 26-11-2003 13:20 ]

• Kanivan
ik heb een andere account geprobeert in te stellen op mijn pc en dat lukte. vanavond ga ik proberen om de chello account van mijn vriendin in te stellen op mijn pc kijken wat dat oplevert....
Pagina: 1