...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Bliep... is dat alleen PNS of ook bij andere subfora?
Hey dat is wel bagger man. Ik postte de laatste tijd alleen in PNS. Maar het gare is dat ik wel ingelogged ben. Op een andere machine (op werk) heb ik er ook last van
. Treedt dus alleen op als ik wil reply-en. Heb uitgelogged en ingelogged. Mag niet baten. Ook het vinkje "Blijf ingelogd?" werkt niet. Heb vaste IP's maar gaat wel via een proxy.
Vink je 'vergrende deze sessie aan mijn IP' aan, of niet ?
Werk je via een proxy server? Dan kan die het ook fout doen. Een ctrl-F5 kan natuurlijk geen kwaad.waarvan ik op beiden cache, cookies en offline content heb verwijderd
Over welke browser hebben we het trouwens?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik gok dat er een verkeerde entry voor http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/24 in die proxy z'n cache staat... potentieel doordat bijv. iemand met een systeemtijd in 2010 die niet was ingelogd het ding ooit opgevraagd heeft. Neem eens met systeembeheer op?
In ieder geval heeft dit niets met GoT van doen
In ieder geval heeft dit niets met GoT van doen
OK thnx. Ik heb dit sinds wij van Checkpoint naar 6500 PICBlade zijn overgestapt. Gare troep. Xal eens kijken of ik daar wat in kan vinden.
Pagina: 1