wie is dit al gelukt?
de nokia's worden hier vervangen naar 6610. nu 6310.
carkits passen dat niet meer, dus die moeten vervangen worden.
Maar uitbouwen, nieuwe carkits aanschaffen en die vervolgens laten inbouwen, is een dure zaak
dus ik bel de Nokia winkel of er losse cradles zijn die compatible zijn met de cark-91
nokia winkel: "ik weet niet wat een cradle is"

na veel uitleg kwam ik niet veel verder dan: "nee... de 6610 past niet in de carkit van de 6310"
joh
dus ik naar Nokia klantenservice bellen:
"die informatie heb ik hier niet... dan moet u een nokia servicepunt bellen"
en bedankt
uiteindelijk een dealer gepsroken die er wel veel over wist, en die zei dat de aansluiting idd anders was op de junctionbox (viel te verwachten).
Maar zou het niet puur een kwestie zijn van de connector? om zo extra veel nieuwe carkits te 'slijten'?
m.a.w.:
is het al iemand gelukt om een nieuwe losse houder aan de bestaande junctionbox te modden?
de nokia's worden hier vervangen naar 6610. nu 6310.
carkits passen dat niet meer, dus die moeten vervangen worden.
Maar uitbouwen, nieuwe carkits aanschaffen en die vervolgens laten inbouwen, is een dure zaak
dus ik bel de Nokia winkel of er losse cradles zijn die compatible zijn met de cark-91
nokia winkel: "ik weet niet wat een cradle is"
na veel uitleg kwam ik niet veel verder dan: "nee... de 6610 past niet in de carkit van de 6310"
joh
dus ik naar Nokia klantenservice bellen:
"die informatie heb ik hier niet... dan moet u een nokia servicepunt bellen"
en bedankt
uiteindelijk een dealer gepsroken die er wel veel over wist, en die zei dat de aansluiting idd anders was op de junctionbox (viel te verwachten).
Maar zou het niet puur een kwestie zijn van de connector? om zo extra veel nieuwe carkits te 'slijten'?
m.a.w.:
is het al iemand gelukt om een nieuwe losse houder aan de bestaande junctionbox te modden?
[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 25-11-2003 15:24 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.