Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

cradle van een 6610 op een cark-91

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38
wie is dit al gelukt?

de nokia's worden hier vervangen naar 6610. nu 6310.
carkits passen dat niet meer, dus die moeten vervangen worden.
Maar uitbouwen, nieuwe carkits aanschaffen en die vervolgens laten inbouwen, is een dure zaak :{

dus ik bel de Nokia winkel of er losse cradles zijn die compatible zijn met de cark-91
nokia winkel: "ik weet niet wat een cradle is"
:|
na veel uitleg kwam ik niet veel verder dan: "nee... de 6610 past niet in de carkit van de 6310"

joh :{

dus ik naar Nokia klantenservice bellen:
"die informatie heb ik hier niet... dan moet u een nokia servicepunt bellen"

en bedankt :{

uiteindelijk een dealer gepsroken die er wel veel over wist, en die zei dat de aansluiting idd anders was op de junctionbox (viel te verwachten).
Maar zou het niet puur een kwestie zijn van de connector? om zo extra veel nieuwe carkits te 'slijten'?

m.a.w.:
is het al iemand gelukt om een nieuwe losse houder aan de bestaande junctionbox te modden?

[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 25-11-2003 15:24 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

IT. en minder smilies aub.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• paQ
ok en zo beter? :)

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

paQ schreef op 25 november 2003 @ 15:06:
uiteindelijk een dealer gepsroken die er wel veel over wist, en die zei dat de aansluiting idd anders was op de junctionbox (viel te verwachten).
Maar zou het niet puur een kwestie zijn van de connector? om zo extra veel nieuwe carkits te 'slijten'?
Waarschijnlijk is dit wel mogelijk, maar een aanschaf van een nieuwe Nokia carkit is op termijn goedkoper, want de nieuwste Nokia carkits ondersteunen voortaan àlle komende Nokia's, alleen de houder (40 euro) zou dan nog maar vervangen hoeven te worden. Het gaat om de volgende carkits :
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/thumbnails/enhancements_cark_112_thumb.jpg Draadloze Carkit CARK-112 (de bluetooth carkit, werkt dus ook alleen op bluetooth Nokia's, zoals de 8910i, 6310i en de 6230)

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/thumbnails/enhancements_6220_cark_126_thumb.jpg Volledige Carkit CARK-126 (de carkit voor de 6610, 6220, 7210, 7250(i), etc.; de "nieuwe" serie zullen we maar zeggen)

[ Voor 7% gewijzigd door D-Jay op 25-11-2003 17:35 ]

• paQ
ja OK

maar het zou och mogelijk moeten zijn om een losse houder te kopen (die zijn er los voor 30 euro) kabel eraf en aan de huidige kabel zetten.
Ik denk dat dat met een schemaatje te doen moet zijn denk ik zo

hoop ik...

nieuwe carkits aanschaffen is een boel geld. En zelf doen kost té veel tijd, (ombouwen) dus laat je het doen. maar dan loopt het weer te veel in de kosten... :|

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32

FastBunny

Give it the Works !

Ik zit met hetzelfde probleem. Maar is niets aan te doen

De cark91 gaat al erg lang mee, en is voor grotere telefoons bedoeld, ze worden steeds kleiner en daarom een nieuwe carkit die weer een lange tijd zal meegaan. Deze heeft ook ruim 4 jaar dienst gedaan :)

Helaas zit er niets anders op dan eruithalen en opbouwen naar een nieuwe :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Pagina: 1