Hey, we zitten hier met 3 pc's op een 10mbps netwerkje, en een 256/128kb internet verbinding. Wat mijn prob is dat ik precies om de 15 secs een download van 7.5kb p/s en een upload van 3.5kb p/s. Wat er precies aan de hand is weet ik ook niet, ik meet dit met DUmeter. De andere 2 pc's schijnen hier geen last van te hebben en weet ook niet waar die data naar toe stroomt. Het lijkt me onmogelijk dat dit het werk is van een trojan of een worm want ik gebruik pc cillin 2003 met de laatste update, hetzelfde als de 2 andere pc's. Volgens netlimiter (bandbreedteknijper) is er geen upload of download die te maken heeft met dit probleem. De host pc, heeft ook regelmatig een vreemde bsod waarvan ik denk dat dit door mijn pc komt. Ik heb adaware gedraaid, maar kwam niks tegen, een full system scan door cillin gedaan maar ook geen resultaat, ik gebruik imesh en kazaa, maar zodra een worm of virus binnengehaald wordt, wordt dat netjes gemeld. Ik heb ook geen vreemde bestanden aangenomen in al die tijd via msn.
Alledrie de systeemen zijn voorzien van xp Pro met sp1, virusscanner & firewall.
Hier is een plaatje van DUmeter, en let op de vreemde pieken om de 15secs/cm.
Alledrie de systeemen zijn voorzien van xp Pro met sp1, virusscanner & firewall.
Hier is een plaatje van DUmeter, en let op de vreemde pieken om de 15secs/cm.