Toon posts:

[WIN2000] IIS FTP server over 2 drives?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn ftp'tje draaien nu, alleen wil ik mijn F: (HD4) en E: (HD3) allebei kunnen zien. Met snelkoppelingen lukt niet, je ziet nu constant alleen HD4...

Hoe doe ik dit??

Ik werk met de standaard geimplenteerde functie van Windows 2000 IIS.

Ik heb hem hier geplaatst omdat ik niet precies wist waar ik hem neer moest zetten en omdat het toch een standaard functie is van Windows...

Search overigens gebruikt...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 14:56 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij kan je een 'virtual directory' aanmaken in die FTP site die dan naar je F:\ verwijst.

Als je aangeeft dat je de search hebt gebruikt - zet er dan voornamelijk even bij wat je gezocht hebt, en wat er niet aan werkte :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 14:55:
Ik heb mn ftp'tje draaien nu, alleen wil ik mijn F: (HD4) en E: (HD3) allebei kunnen zien. Met snelkoppelingen lukt niet, je ziet nu constant alleen HD4...

Hoe doe ik dit??

Ik werk met de standaard geimplenteerde functie van Windows 2000 IIS.

Ik heb hem hier geplaatst omdat ik niet precies wist waar ik hem neer moest zetten en omdat het toch een standaard functie is van Windows...

Search overigens gebruikt...
Ja dat dacht ik ook, maar dan blijft ie alleen maar mn F: (standaard) aangeven. Bij properties heb ik de F: aangegeven... ik denk dat daar het probleem zit...

http://www.ikbenlekker.com/otherthenIBL/tempp_willem/ftp.jpg

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

lege dir met de naam van virtual dir aanmaken

Verwijderd

Topicstarter
Judaz schreef op 25 november 2003 @ 15:48:
lege dir met de naam van virtual dir aanmaken
Kan je dat uitleggen? Als je namelijk via explorer een link plaatst naar een directory, dan kan bv FlashFXP daar niks mee. Die download gewoon de link ipv er naar toe te gaan...

• Judaz
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

in iis kun je virtual directory's aanmaken. je ftp root is bijvoorbeeld f: en je d:\temp sharen op je ftp. Dan maak je een virtual dir aan f:\temp met als source D:\temp. Daarnaast maak je een lege directory temp in f:. Als een gebruiker nu inlogt ziet hij d:\temp als root:\temp

• Judaz
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

dat is tenminste zo in iis
Pagina: 1