Abit IS7 || P4 2,6 Ghz || 512 PC 3200 Kingston || 32 MB TNT2
Als het keer op keer gebeurt, dan betekent dat er kortsluiting in zit. Je zal dan moeten gaan zoeken waar dat is, maar dat lukt alleen als je voldoende electro kennis hebt.
Senile! Senile Oekaki
Zoals ik al zei, gebeurt het elke keer als ik hem aanzet. Het zal idd wel kortsluiting zijn, maar waar.. dat is het probleem...
Gr. Marcel
Gr. Marcel
Oef, een 2085, die is echt van vroeger....wat je kan doen is even CTX bellen, misschien dat ze je een schema kunnen sturen (maar eken er niet op, de service van CTX dendert harder achteruit dan de TGV...). Wat je ook kan proberen is langs MegaCenter in Eindhoven (v. Ruysdaalkade) gaan. Bellen kan natuurlijk ook. Er werkt daar een man die jarenlang de repairafdeling van CTX heeft geleid, hij kan je zeker verder helpen (of ie het wíl is vers 2...)
Mmmm, als de zekering d'r direct weer uitklapt, zal het dus waarschijnlijk in het primaire gedeelte zitten.
En t'sja, d'r is niet zo een oorzaak aan te wijzen, geef es wat meer info.
Wanneer en wat is er eventueel gebeurt.
Staan er condensatoren bol / gebarsten, zit er rotzooi rondom.
Zelf denk ik in eerste instantie aan de schakeltorren.
En t'sja, d'r is niet zo een oorzaak aan te wijzen, geef es wat meer info.
Wanneer en wat is er eventueel gebeurt.
Staan er condensatoren bol / gebarsten, zit er rotzooi rondom.
Zelf denk ik in eerste instantie aan de schakeltorren.
And The Only One
De zekering vliegt eruit als ik hem inschakel. De vga kabel is niet aangesloten, dus daar komt het niet weg, lijkt me.. Ik kon trouwens ook niet echte mankementen ontdekken aan het voedingsgedeelte. Ik heb een mailtje naar CTX gestuurd, maar daar heb ik nog niets van gehoord, afwachten dus..
Ik zal van het weekend het voedingsgedeelte apart nemen, en dan eens kijken of de zekering er nog steeds uitgaat..
Bedankt alvast voor de tips!
Groeten Marcel
Ik zal van het weekend het voedingsgedeelte apart nemen, en dan eens kijken of de zekering er nog steeds uitgaat..
Bedankt alvast voor de tips!
Groeten Marcel
Pagina: 1