Toon posts:

Eerste Copy Beveiliging gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag voor het eerst dat we een Audio CD niet kunnen kopieeren:(. We proberen natuurlijk een oplossing te vinden, en wat van een soort beveiligging er is gebruikt.

Illusion 2000 THE VENUS EDITION.

Deze dubbel cd, Origineel krijgen we niet gekopieerd, de cdrom speler weigerd gewoon deze audio cd's te lezen. Het is geen kras of wat dan ook wat op de cd zit, want bij alle twee de cd's doen de cdrom spelers het zelfde. We hebben ze nou met 32 Cdrom/DVDrom spelers getest, geen een leest hem. Alleen echte audio cd spelers lezen deze cdroms.

Dit is dus de eerste keer dat we een beveiliging tegen komen, die niet zo makkelijk te doorbreken is.

Laten we hopen dat niet alle platen maatschepijen dit gaan doen, dan zie ik een slecht MP3 toekomst voor ons.:'(

Grzz.

Duke << SWTECHNOLOGY >>

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 07 december 2000 21:16 schreef DUKEFLO het volgende:

Laten we hopen dat niet alle platen maatschepijen dit gaan doen, dan zie ik een slecht MP3 toekomst voor ons.:'(
Wat denk je zelf.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik denk dat het aan je zelf ligt, want dat lijkt me vrijwel niet mogelijk om alleen cd spelers het te laten lezen en cd-roms niet. Dan trek je toch kabel van je cd-speler naar je geluidskaart ben je ook weer klaar.

Verwijderd

Wedden dat ie gekraakt wordt..haha

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Don't worry mannnn. Geef de mensen wat tijd. Het komt hoe dan ook aan het licht hoe het weer wel gekraakt kan worden. Misschien hardware modje toevoegen ofzo..je weet maar nooit.
Die gasten die dit soort dingen kraken maken er wedstrijden van om wie het eerst zoiets kraakt.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
"..Alleen echte audio cd spelers lezen deze cdroms.." :? Dat lijkt me heel sterk eigenlijk :)

Maareh...dit is zeker niet voor het eerst, ik herinner me een of andere nederlandstalige cd die je niet kon kopieren, volgens mij van Herman Brood

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Ik had ook dit probleem bij het nieuwe album van Bløf, mijn CD-rom speler kon hem ook niet lezen. Dus heb ik hem maar van mijn CDspeler naar minidisc gezet en deze met optical out op mijn comp gezet. Probleem opgelost

Verwijderd

Topicstarter
Nou, denk maar niet dat het aan ons ligt.
Het zou wel hele erge toeval zijn als er 32 CDROM en DVD spelers deze cd's niet konden lezen, en het is ook niet alleen deze cd's. We hebben 7 van deze Illusion cd's in voorraad gekocht. En ze alle 7 , werken niet. En geloof me, jullie gaan dit ook nog merken.

Verwijderd

Daar zaten de copieer bits al op 1
Als een philips cdhome brander brand kijkt tie of het een copy is dmv die bits.
Maar daar trekt een pcbrander zich niks van aan :)

• mbr
  • Laatst online: 19-08 18:55

mbr

Op donderdag 07 december 2000 21:37 schreef DUKEFLO het volgende:
Nou, denk maar niet dat het aan ons ligt.
Het zou wel hele erge toeval zijn als er 32 CDROM en DVD spelers deze cd's niet konden lezen, en het is ook niet alleen deze cd's. We hebben 7 van deze Illusion cd's in voorraad gekocht. En ze alle 7 , werken niet. En geloof me, jullie gaan dit ook nog merken.
Zelfs met CloneCD gaat het niet ???????

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 21:36 schreef MiWa-r het volgende:
Ik had ook dit probleem bij het nieuwe album van Bløf, mijn CD-rom speler kon hem ook niet lezen. Dus heb ik hem maar van mijn CDspeler naar minidisc gezet en deze met optical out op mijn comp gezet. Probleem opgelost
Dit is natuurlijk ook een oplossing. Maar niet iedereen heeft er ook nog een minidisc naast.
Om het muziek naar de PC te krijgen is in principe niet moelijk. Zo is er altijd wel wat op te bedenken.
Je zult dan zowie zo een paar dingen gaan missen. Want je kunt de apparaten die je gebruikt dan maar 1 keer gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 21:40 schreef mbr het volgende:

[..]
Zelfs met CloneCD gaat het niet ???????
Het is niet een sofware matig probleem , maar een hardware matig. De cdrom/dvdrom/ect..kan hem niet lezen.

• Richard
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ja, dromen jullie allemaal maar lekker verder! En zeker dit verhaal:
Rot toch op man, dit ligt gewoon aan je lezer, Blof heb ik hier in Zeeland al 1001x geburned zonder gezeik met ieder proggy!
En ook die Illusion 2000 THE VENUS EDITION van jullie heeft echt géén beveiliging hoor, zoek het eerder in jouw Hardware en die anderen waar je 'm ingestopt hebt.

Overigens: De enige cd met kopierbeveiliging die ik tegen ben gekomen is de cd van Doe Maar - Klaar, deze wordt geweigerd met een Synchroon kopie van CD-->MD, en als je 't een beetje via een omweg doet, krijg je om de 1 sec. iedere X een trackmark ;( , maar ook in de cd bakkerij (lees: cd-brander) doet ie het gewoon.

20*350ZO45°

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 06-07 14:29
kan het niet late :+
en die anderen waar je 'm ingestopt hebt.
als ie het dan maar veilig doet :o

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 21:44 schreef RDK_NL het volgende:
Ja, dromen jullie allemaal maar lekker verder! En zeker dit verhaal:
[..]
Rot toch op man, dit ligt gewoon aan je lezer, Blof heb ik hier in Zeeland al 1001x geburned zonder gezeik met ieder proggy!
En ook die Illusion 2000 THE VENUS EDITION van jullie heeft echt géén beveiliging hoor, zoek het eerder in jouw Hardware en die anderen waar je 'm ingestopt hebt.

Overigens: De enige cd met kopierbeveiliging die ik tegen ben gekomen is de cd van Doe Maar - Klaar, deze wordt geweigerd met een Synchroon kopie van CD-->MD, en als je 't een beetje via een omweg doet, krijg je om de 1 sec. iedere X een trackmark ;( , maar ook in de cd bakkerij (lees: cd-brander) doet ie het gewoon.
OK, als je denk dat de wereld dommer is als jou, bewijs je je zelf maar.
Kopieer onze Illusion CD , en je krijgt de Computer die je altijd al wilde hebben. En lukt het je niet. Dan moet je jou Computer in leveren om dag en nacht te kunnen grazen voor de DPC.
):0

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 21:31 schreef 0siris het volgende:
"..Alleen echte audio cd spelers lezen deze cdroms.." :? Dat lijkt me heel sterk eigenlijk :)

Maareh...dit is zeker niet voor het eerst, ik herinner me een of andere nederlandstalige cd die je niet kon kopieren, volgens mij van Herman Brood
Beveiliging my (_*_) :)
Dat was gewoon een slimme zet van platenmaatschappij.. iedereen wilde deze CD als eerste kraken dus werd er heel veel van verkocht:) Best wel slim eik van die reclame bobo's... :+

• Richard
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Dan moet je jou Computer in leveren om dag en nacht te kunnen grazen voor de DPC
:):):)

Okay, ik ga effe van de week kijken of ik die illusion cd kan vinden in de bibliotheek (Ahum, ik bedoel natuurlijk de Free Record Shop)
Kan ik direct effe een backup proberen te draaien voor in de autoradio >:)

Antwoord plaats ik hier.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Okey, maar probeer onze serie maar eens.

• Koffie
  • Laatst online: 22:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Overigens: De enige cd met kopierbeveiliging die ik tegen ben gekomen is de cd van Doe Maar - Klaar, deze wordt geweigerd met een Synchroon kopie van CD-->MD, en als je 't een beetje via een omweg doet, krijg je om de 1 sec. iedere X een trackmark , maar ook in de cd bakkerij (lees: cd-brander) doet ie het gewoon.
Nu heb ik daar afgelopen zomer al een oplossing voor gevonden hoor!
't Is errug omslachtig en alleen tweakers krijgen het voor elkaar, maar dit is de oplossing:

Leg de originele "Doe maar - Kaar" CD in je CD-ROM, doe een LEGE CDR in je brander.
Start een willekeurig burn programma, en kies voor de optie "Copy CD" .

't was ff puzellen, maar het werkt ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Maar niet onze Illusion cd's.
Een CDROM/DVDROM/ECT vertikt het om de CD te kunnen lezen.:(

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Euhm.... Heeft iemand het al geprobeerd met een oude cd-rom speler... Zo'n 2x of 4x die geen digitale audio extractie ondersteund, en dus alleen maar op 1x dat cd-tje kan inlezen? Die dingen werkten volgens mij namelijk op de exact zelfde manier als een gewone cd-speler. Al die moderne bakken zie je met bursts je cd's afspelen. Zo'n ding speelt hem in 1x door...

Zal ook eens gaan kijken naar die cd... Heb het voordeel dat mijn pa zijn eigen cd-winkel heeft, en dat ik dus een cd-tje even kan 'lenen'.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• nospam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 14:52
Lama

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik heb nog een 2X op zolder liggen...

en ik bedoel, als je 'm gewoon kan lezen in een audioCD-speler, dan moet dat volgens mij ook werken...

ik zal wel eens kijken of ik de er ergens eentje kan vinden, dan horen jullie het nog wel van me.

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Inderdaad, deze CD is NIET:( te kopieeren.

Dit is niet meer leuk:o
Pagina: 1