hallo mensen,
Ik zit dus nu mijn site te maken en ik heb nu zoals ik het wil hebben, maar het probleem is als volgt: mijn index is nu .htm en dat werk allemaal, maar wanneer ik van de .htm .php maak werkt niets meer. Ik kan dus ook nergens vinden hoe ik dan de code moet maken in mijn index. Mijn index code is als volgt:
misschien weten jullie hoe ik het moet veranderen zoals het werkt.
Alvast bedankt.
Ik zit dus nu mijn site te maken en ik heb nu zoals ik het wil hebben, maar het probleem is als volgt: mijn index is nu .htm en dat werk allemaal, maar wanneer ik van de .htm .php maak werkt niets meer. Ik kan dus ook nergens vinden hoe ik dan de code moet maken in mijn index. Mijn index code is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <html> <head> <title>MorePlay.nl :: Feeds your Addiction!</title> </head> <frameset rows="20%,*" border="0"> <frame name="image" src="image.php" > <frameset cols="25%,50%,25%"> <frame name="links" noresize src="links.php"> <frame name="midden" noresize src="midden.php"> <frame name="rechts" noresize src="rechts.php"> </frameset> </frameset> <noframes> <body> Je browser ondersteunt geen frames. </body> </noframes> </html> |
misschien weten jullie hoe ik het moet veranderen zoals het werkt.
Alvast bedankt.