Toon posts:

Link i.p.v. Mouse event (gebied bekijken)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op 24fun heb ik een leuk zoomscript gevonden, waarbij met het verplaatsen van de muis een gebied vergroot bekeken kan worden. Nu wil ik echter niet via de muis werken, maar met linkjes, waar de naam van het gebied (straat) op staat aangegeven. Ik moet dus de mouseevents vervangen. Maar het lukt me niet om via links (met coordinaten) direct naar het gebied te springen, zonder eerst de muis te bewegen. Kan iemand me op weg helpen ?

HIER STAAT HET SCRIPT EN DE WERKING

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

je wilt een imagemap ?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Klik maar op de link met "hier staat het script". Dan is het denk ik wel duidelijk.
Is dus geen imagemap.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

nee klopt. maar waarom wil je dan dat er een link op moet?

ik bedoel dan kan je wel een script van zoveel regels nemen maar t kan ook zoveel makkelijker :)

als je het trouwens daar wel in wilt moet je het event als de muis klikt opvangen.....

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle straten al in een menu staan. Ik wil de grote kaart invoegen. En via het klikken op de straatnaam direct het gebied aangeven waar de straat ongeveer ligt. Het zijn rond de 50 straten. Maar ik wil ook met optie bezoekers vrij laten zoeken (dus via de muis). Natuurlijk zijn er ook andere mogelijkheden. Maar dit lijkt me wel apart.

Verwijderd

eehm, gewoon bij elke straat een x en y coordinaat defineren? en de left en top van je plaatje daarop aanpassen?

ik snap denk ik je probleem niet...
Pagina: 1