Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Toevoegen van boeken aan de pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Is er al eens over nagedacht een computer / IT boeken categorie te maken in de vraag en aanbod sectie?

Ik denk dat veel tweakers hier wel belang bij zullen hebben namelijk. Zelf vind ik dit ook zeer interessant.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:59

Arno

PF5A

http://www.tweakers.net/aanbod/118755

Meer mensen die er zo over denken :P
edit:
o shit, das jouw V&A :+

[ Voor 19% gewijzigd door Arno op 25-11-2003 12:49 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Bor

Bor

Topicstarter
Traag schreef op 25 november 2003 @ 12:48:
http://www.tweakers.net/aanbod/118755

Meer mensen die er zo over denken :P
edit:
o shit, das jouw V&A :+
>:) Het komt wel vaker voor hoor, ik dacht ik probeer het gewoon eens. Daarna pas dacht ik eraan om eens een topic hier aan te maken.

Ik denk dat er wel behoefte aan deze categorie is. Misschien handig om hier een poll voor te maken?

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Om te beginnen is de vraag en aanbod categorie er enkel en alleen om hard- en software aan te bieden. Nu kan ik mij wel voorstellen dat je ook graag boeken vraagt of wilt verkopen maar daarvoor zijn site's als marktplaats.nl denk ik een stuk geschikter. Al is het alleen al omdat wij onmooglijk bij kunnen houden of het nu wel of geen computer boek is en we natuurlijk niets aankunnen met gebruikers die enkel en alleen hier registreren om hun niet computer boeken te verkopen.

http://twitter.com/randalpeelen

• Bor

Bor

Topicstarter
Na, volgens mij is het best makkelijk om te zien of een boek een computer boek is of niet.
Een boek met een titel als "Apache in a nutshell" is dat duidelijk wel, maar een boek als "Jan speelt Apache" duidelijk niet.

Ik denk dat de categorie een echte aanvulling kan zijn voor de vraag en aanbod. Een software categorie is er nu toch ook niet?

Bovendien is het mogelijk een foute advertentie te reporten. Ik denk dat het verder wel een beetje mee zal vallen met mensen die alleen registreren om hun niet computer boeken te verkopen. Hetzelfde argument gaat voor hardware ook op namelijk: een keukenblender hoort hier niet thuis, maar een usb stick weer wel. :)