Toon posts:

Logitech mouseman flipt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb sinds enige tijd een Logitech optical cordless mouseman. werkte perfect totdat ik een virus op mijn pc kreeg. na wissen HD werkt pc inmiddels weer, de mouseman is echter spontaan aan het scrollen geslagen: word docs en webpages gaan continu op en neer, is echt niet meer mee te werken.

ik gebruik een gave witte ondergrond, heb de laatste mouseware geinstalleerd en de receiver staat niet bij andere apparaten in de buurt.

wie heeft een oplossing??!!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 08:56

Speedpete

was barman

Ligt niet aan de reciever. heb het ook gehad met een logitech + draad...

Opnieuw installeren van Mouseware bracht bij mij uitkomst...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 15:16
Allereerst: Zeker weten dat het je muis is? Ontkoppel hem eens en open dan nog eens een scrollable pagina. Verder sluit ik me bij Speedpete aan.
Installeer overgins eerst weer even de drivers die erbij zaten en ga dan pas updaten, weet je ook direct of dat het probleem kon zijn.

Verwijderd

Topicstarter
is de muis, doet ie ook op andere systemen en andere muis werkt perfect op mijn pc. ga jullie raad opvolgen, fingers crossed.

bedankt voor de feedback.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 15:16
Wel weird dat hij het dan precies ná het virus doet, maar als hij op andere systemen precies hetzelfde doet (ik mag aannemen dat je mijn tip van de originele bijgeleverde software hebt opgevolgt) is het inderdaad je muis ja :P