Toon posts:

Site voor tv's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand ook een goede site waar tv toestellen worden besproken?
Ik ben op zoek naar een goede tv, maar ik ben totaal niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en technieken op dat gebied.

kieskeurig.nl vind ik geen goede site voor informatie/besprekingen, aangezien de besprekingen alleen van de gebruikers zijn en niet van 'experts' :P

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Ik zou gewoon wat info op de sites van fabrikant lezen en daarbij ook ervaringen van gebruikers op kieskeurig. Heb je best wel wat aan? Je komt er gauw genoeg achter of dat ding van die gebruikers aan de verwachtingen voldoet en of er fouten zijn geconstateerd.
Daarbij zou ik ook gewoon wat elektronicazaken langslopen en wat info verzamelen en goed rond te kijken. En vooral er op letten wat je zelf belangrijk vind aan een tv.

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op 25 november 2003 @ 11:50:
Ik zou gewoon wat info op de sites van fabrikant lezen en daarbij ook ervaringen van gebruikers op kieskeurig. Heb je best wel wat aan? Je komt er gauw genoeg achter of dat ding van die gebruikers aan de verwachtingen voldoet en of er fouten zijn geconstateerd.
Daarbij zou ik ook gewoon wat elektronicazaken langslopen en wat info verzamelen en goed rond te kijken. En vooral er op letten wat je zelf belangrijk vind aan een tv.
Ik vind de besprekingen op kieskeurig altijd erg warrig en ze geven ook geen duidelijk beeld, omdat er zoveel verschillende meningen zijn over 1 product.

Het beste lijkt mij inderdaad om verschillende elctronica zaakjes langs te gaan en de sites te bekijken van de fabrikanten.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 11:54:
[...]
Ik vind de besprekingen op kieskeurig altijd erg warrig en ze geven ook geen duidelijk beeld, omdat er zoveel verschillende meningen zijn over 1 product.

Het beste lijkt mij inderdaad om verschillende elctronica zaakjes langs te gaan en de sites te bekijken van de fabrikanten.
En vaak is het zo dat het product op gehemeld wordt of wordt totaal afgekraakt :(. Ik zou eerder zeggen, ga naar de winkel vraag zo'n catagotalus :? aan, en ga kijken sony en philips hebben van die boekwerken, staan alle tv's in die leverbaar zijn. Ga eerst de standaard dingen af :
- Breedbeeld tv of niet.
- Grootte scherm
- 50 / 100 Hz.
Etc :P.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de URL, daar heb ik zeker wat aan :)
Pagina: 1