Ok, alvorens te beginnen wil ik duidelijk stellen dat ik de search gebruikt heb maar nog niet tot een bevredigend resultaat gekomen ben.
De situatie is als volgt. Ik heb hier thuis een samba server draaien (thuis-domain). Op school zijn we nu bezig met Windows 2000 Server (voor mij Windows Server 2003 Enterprise Edition). Deze heb ik op mijn knutselpc'tje geinstalleerd en draait ook prima.
Nu wil ik dus de mogelijkheid hebben dat ik op mijn workstation Windows XP of Windows 2000 kan inloggen op zowel de Linux Samba Server of op de Windows Server 2003 in te loggen.
Is dit mogelijk en zoja, welke stappen moet ik hiervoor ondernemen?
Workstation: Windows XP Professional
Workstation 2: Windows 2000 Professional
tnx
De situatie is als volgt. Ik heb hier thuis een samba server draaien (thuis-domain). Op school zijn we nu bezig met Windows 2000 Server (voor mij Windows Server 2003 Enterprise Edition). Deze heb ik op mijn knutselpc'tje geinstalleerd en draait ook prima.
Nu wil ik dus de mogelijkheid hebben dat ik op mijn workstation Windows XP of Windows 2000 kan inloggen op zowel de Linux Samba Server of op de Windows Server 2003 in te loggen.
Is dit mogelijk en zoja, welke stappen moet ik hiervoor ondernemen?
Workstation: Windows XP Professional
Workstation 2: Windows 2000 Professional
tnx