Toon posts:

firewire - mobo [prob]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe mobotje + processor en geheugen gekocht het gaat om een

MSI KT6 Delta-lsr KT 600
AMD athlon XP 2800+
2x 512mb DDR 400

Ik me sitecom firewire desktop kaart uit me vorige systeem hier in gezet maar mijn probleem is nu dat als ik iet probeer te caputeren ik maar max 4 seconden kan opnemen/afspelen daarna lijkt de verbinding tussen mijn cam en me pc we bevroren maar de knopjes play/rec/stop werken nog wel via me pc..

Hardescijf zit niet vol drivers lijken te kloppen en me vorige systeem werkte alles perfect met de zelfde software

vorige system was MSI k6 ultra / 1200mhz

Heeft iemand toevallig ook een soort gelijk probleem met mijn nieuwe mobo gehad en weet ie maybe een oplossing voor mijn probleem ?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:15

megaleo

Special member

Wat voor software gebruik je?
Kan misschien zijn dat je je software moet updaten.

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op 25 november 2003 @ 10:57:
Wat voor software gebruik je?
Kan misschien zijn dat je je software moet updaten.
Ik heb pinnacle 8.4 en premire 6.5 gebruikt maar beide geven het zelfde probleem |:(

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:15

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 11:09:
[...]

Ik heb pinnacle 8.4 en premire 6.5 gebruikt maar beide geven het zelfde probleem |:(
Update pinnacle eens tot iig 8.8.
Ik had ook eerst precies hetzelfde probleem. Je begint op te nemen en net als die lekker bezig is sluit ie het programma af. 8)7 Hij nam wel meer als 4 seconden bij mij op. :)
Na een software update van pinnacle werkt het perfect.

Verwijderd

Topicstarter
Alles geupdate en weer het zelfde probleem...
MAybe een hardware conflict wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen maar toch..