[C&C Generals] Dikke vastloper

Pagina: 1
Acties:

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik heb 3 weken terug C&C Generals gekocht en geinstalleerd alleen ik kan het helemaal niet spelen
Als ik het spel start zie ik het beginfilmpje, daarna menu met op de achtergrond zo'n demo achtig iets en dan als ik probeer op een knop te klikken loopt ie helemaal vast. Alles staat stil. Alleen een harde reboot zorgt ervoor dat ik weer met de computer kan werken. Dit heb ik ook met de demo van Track Mania trouwens. Daarbij crasht hij ook in het menu.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Systemspecs:
AMD Duron 950
256 mb ram
Club3D Ati Radeo 9600 pro met nieuwste Omega Catalyst 2.4.96c
WinXp Professional

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
*schop*
niemand?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
Kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld :)

Heb je trouwens al een oudere Catalyst versie geprobeerd? Overal nieuwste/stabiele drivers voor?

Verwijderd

rechtermuis op bureablad -> eigenschappen -> tabblad instellingen -> geavanceerd -> tabblad probleem oplossen -> en zet de slider 1 streepje terug. _/-\o_

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb precies hetzelfde probleem, iemand anders heeft er een tijdje geleden ook een topic voor geopend, er is alleen helaas geen oplossing voor gevonden

het ligt zoizo aan de videokaart, heb zelf ook een radeon 9600 en dat had die andere persoon ook

het is gewoon een heel erg vaag probleem dat alleen bij deze videokaart voorkomt

edit : willy-jan bedankt, dit is idd de oplossing

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 25-11-2003 14:37 ]