Hoihoi.
Ik wou laatst het spel XIII spelen, het zag er leuk uit, helaas kwamen er problemen.
Na de installatie kwam ik in het menu, waar ik m'n keysettings en resolutie aanpaste en zag ik het introfilmpje waarna me werd gevraagd om CD2 in m'n Cdromspeler te doen. Nadat ik dat deed kreeg ik nog even 'loading' te zien waarna ik enkel een zwart scherm zag, maar wel gewoon geluid.
Het is niet vastgelopen, aangezien als ik op ESC drukte ik een geluidje hoorde wat betekend dat ik in een of ander menu ben. Ik kon het spel killen dmv Crtl/shift/esc.
Ik gooide Catalyst 3.9 (nieuwste) eraf en installeerde 3.7.
Ik installeerde XIII opnieuw, dit keer een full-install van 2,5GB en liet ik m'n settings op standaard staan.
Ik downloade ik de Single Player demo, als test zijnde.
Dit allemaal maakte niks uit, het probleem bleef.
Ik zag dat er in de system dir een logfile staat, hierin stonden wel allemaal errors:
Mijn specs:
Club3d Ati Radeon 7500 (@ Catalyst 3.7/3.9)
Athlon Thunderbird 1,1GHz,
AOpen AK33 (@ VIA 4IN1 V449, nieuwste)
Windows 2000 SP4 + alle critical patches,
Onboard sound (AC '97),
384MB memory.
Ik zocht op de Knowledge Base van Ubisoft en probeerde op google wat te vinden ("Warning: Missing Texture XIII", "XIII black screen"), in SPV staan ook nog weinig topics over XIII, dus ik vond niks.
Weet iemand een mogelijke oplossing van dit probleem?
Ik wou laatst het spel XIII spelen, het zag er leuk uit, helaas kwamen er problemen.
Na de installatie kwam ik in het menu, waar ik m'n keysettings en resolutie aanpaste en zag ik het introfilmpje waarna me werd gevraagd om CD2 in m'n Cdromspeler te doen. Nadat ik dat deed kreeg ik nog even 'loading' te zien waarna ik enkel een zwart scherm zag, maar wel gewoon geluid.
Het is niet vastgelopen, aangezien als ik op ESC drukte ik een geluidje hoorde wat betekend dat ik in een of ander menu ben. Ik kon het spel killen dmv Crtl/shift/esc.
Ik gooide Catalyst 3.9 (nieuwste) eraf en installeerde 3.7.
Ik installeerde XIII opnieuw, dit keer een full-install van 2,5GB en liet ik m'n settings op standaard staan.
Ik downloade ik de Single Player demo, als test zijnde.
Dit allemaal maakte niks uit, het probleem bleef.
Ik zag dat er in de system dir een logfile staat, hierin stonden wel allemaal errors:
Log: Level is Level Entry.MyLevel
Log: *** WARNING - PATHS MAY NOT BE VALID ***
Log: Bringing Level Entry.MyLevel up for play (120)...
ScriptLog: _________________________________
ScriptLog: InitGame:
ScriptLog: Base Mutator is Entry.Mutator0
Log: End LoadMap: Entry
Log: Browse: mapmenu.unr?Name=XIII?Class=XIII.XIIIPlayerPawn?team=255
Log: Start LoadMap: mapmenu.unr?Name=XIII?Class=XIII.XIIIPlayerPawn?team=255
Warning: Missing Texture Texture XIIIMenuStart.Difficulty.difficultyfond03
Warning: Missing Texture Texture XIIIMenuStart.Difficulty.difficultybouton
Warning: Missing Texture Texture XIIIMenuStart.Difficulty.difficultyfond01
Warning: Missing Texture Texture XIIIMenuStart.Difficulty.difficultyfond04
Warning: Missing Texture Texture XIIIMenuStart.Difficulty.difficultyfond02
<knip>
Mijn specs:
Club3d Ati Radeon 7500 (@ Catalyst 3.7/3.9)
Athlon Thunderbird 1,1GHz,
AOpen AK33 (@ VIA 4IN1 V449, nieuwste)
Windows 2000 SP4 + alle critical patches,
Onboard sound (AC '97),
384MB memory.
Ik zocht op de Knowledge Base van Ubisoft en probeerde op google wat te vinden ("Warning: Missing Texture XIII", "XIII black screen"), in SPV staan ook nog weinig topics over XIII, dus ik vond niks.
Weet iemand een mogelijke oplossing van dit probleem?
🌞🍃