word er scheitziek van

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vond het vanmiddag echt allemaal reuze leuk hoor dat koeien enzo, maarre hoelang duurt dat wel niet? heb vanmiddag 24 pakketjes gedownd en vanaf 1 uur is er pas van de eerste (!) 20% en 2 stippies binnen

:(

Verwijderd

wat voor cpu heb je dan?

• Okasha
  • Niet online
Dat staat onder de ------- ? :)

Celly 533@600

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Doe je OGR of RC5?

Intentionally left blank

• Okasha
  • Niet online
ik heb me vanmiddag RC5 laten aansmeren :) tis trouwens een leuk tray icoontje. Verder had ik de hele middag virusscanner draaien en een firewall en mijn diamond progje. (en een cpu temper uiteraard) Maar het neemt toch maar klein beetje in zeiden ze?

Verwijderd

Dat je een virusscanner hebt gedraaid maakt niet zo veel uit, maar dat je een cpu idle proggie gebruikt remt je koe wel voor 50% af. Zo'n progje gebruikt namelijk idle tijd, dus tijd waarin je processor niks te doen heeft, om de procesor te koelen. Distributed.net client vraagt ook idle tijd. Daarom zal je computer ook niet langzamer worden...! Maar als je ze allebei gebruikt, vragen ze allebei idle tijd. Distributed.net schiet dus maar voor de helft op, en de processor wordt ook maar voor de helft gekoeld. Uit zetten dus die cpu idle!!

}:O

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Probeer het eens zonder al die proggies zou ik zeggen...

Intentionally left blank

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 21:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb me vanmiddag RC5 laten aansmeren :) tis trouwens een leuk tray icoontje. Verder had ik de hele middag virusscanner draaien en een firewall en mijn diamond progje. (en een cpu temper uiteraard) Maar het neemt toch maar klein beetje in zeiden ze?
Hmm cpu temper soort Rain oid? Dat maakt toch ook gebruik van je idle time? Is dus niet handig.. Enneh.. viriiscanners zijn ook uit den boze..

Suc 6 :)

• Okasha
  • Niet online
Aha OGR, nou dan zal ik dat eens even veranderen. Morgen word ik dan lid van de DPC maar hoe word je van zo'n onderafdeling lid? bijvoorbeeld de randstad cows ofzo?

• Okasha
  • Niet online
aha OGR stond samen met RC5 zonder =0 erachter ondersubmenu 9 van 2. Dus nu OGR ook op nul gezet en volgens mij is die nu RC5 aan het downloaden

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Pas anders ff je dnet.ini file aan, zodat hij ogr blokjes gaat grazen nadat het rc5 project is afgelopen:

[misc]
project-priority=RC5,OGR,CSC=0,DES=0

Verwijderd

als je lid wil worden van een subteam, moet je hun email adres gebruiken in plaats van je eigen. het email adres van de randstadcows weet ik BTW niet. Ik snao eigenlijk niet waarom mensen lid worden van een subteam. Als iedereen apart DPC joint, hebben we veel meer leden, dat staat veel stoerder ;). En je hebt betere stats. Met een subteam wordt alles bij mekaar opgetelt en is het gissen wat je al gedaan hebt, tenzij je natuurlijk op een keyproxy flusht. Eiegnlijk zou distributed.net een optie moeten aanbieden waarin je van verschillende email een team kan maken BINNEN DPC! :Y)

Groeten

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 21:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Aha OGR, nou dan zal ik dat eens even veranderen. Morgen word ik dan lid van de DPC maar hoe word je van zo'n onderafdeling lid? bijvoorbeeld de randstad cows ofzo?
2 mogelijkheden..
1: JE stelt het ID van je subteam in (wat bij de grotere subteams gebeurt)

2: Je retired je emailaddress naar hun addres.. dit houd in dat al jouw gespaarde blokkies worden opgeteld bij die van je subteam en dat je gewoon op jouw id kan blijven werken.

Nadeel van retiren is dat dit maar in totaal 8x kan:( (volgens mij..)
Het is dus eigenlijk alleen maar zinvol als je al een aardige tijd bezig bent en dus veel blokjes hebt. In jouw geval zou ik dus gewoon voor optie 1 kiezen!

Aangezein je hier geen reclame mag maken voor je subteam moet je, als je meer info oid. wil me maar mailen!

emailaddres(=ook ons id (voor als je onze stats wil zien..)) =
randstad-koe@isnummer1.nl }:O

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Gewoon ff WinTOP downloaden van de D.net add-ons page. Kun je gelijk zien welk programma de CPU idletime vreter is
Pagina: 1