Verwijderd
Had je dit niet ff van te voren moeten vragen..??? Straks kom je er achter dat het eigenlijk een klote brander is.... En dan zit je ermee.....
Maar ik weet niks van deze brander...
Maar ik weet niks van deze brander...
gelukkig heb ie mazzel, het is een hele goeie, alleen jammer dat ie niet de voorloper (kon?) nemen, die kan je morphen en dan heb je dus dezelfde snelheid voor minder geld 
magoed, is dus een prima ding, ondersteunt veel en je moet gewoon knappe cd-w's kopen, niet dat ie ze niet brand maar andere media willen nog wel eens problemen geven met lezen heb ik gemerkt..
(goed VIND IK kodak en philips, middelmatig mmore en maxell en slecht arrita en lenko)
magoed, is dus een prima ding, ondersteunt veel en je moet gewoon knappe cd-w's kopen, niet dat ie ze niet brand maar andere media willen nog wel eens problemen geven met lezen heb ik gemerkt..
(goed VIND IK kodak en philips, middelmatig mmore en maxell en slecht arrita en lenko)
tijd voor verandering.
Mij bevalt ie prima.
heb de volgende merken ermee gebrand zonder problemen
That's, Maxell, Aopen en Fuji
heb de volgende merken ermee gebrand zonder problemen
That's, Maxell, Aopen en Fuji
thx guys. Als ie aan is zal ik verslag uit brengen
obme_ief, is het dan zo dat de 6x4x24 en de 4x4x24 eigenlijk dezelfde drives zijn? Je kunt die 4x4x24 wel morphen, maar is ie daar voor gemaakt. Krijg je daar geen verneukte cd's van?
bij mijn weten zijn de drives idd identiek...
lijkt me wel logisch ook, tis tenslotte geen processor die je kan overklokken..
in ieder geval werkte het bij mij perfect en heb in niets gemerkt dat het niet goed is ofzo...(en staat toch ook veel leuker, een echte ricoh ipv. een a-open
)
lijkt me wel logisch ook, tis tenslotte geen processor die je kan overklokken..
in ieder geval werkte het bij mij perfect en heb in niets gemerkt dat het niet goed is ofzo...(en staat toch ook veel leuker, een echte ricoh ipv. een a-open
tijd voor verandering.
Het enige wat je doet met het morphen is de, shit hoe het dat nou, driver (nee niet zo) FIRMWARE van de 7060 geschikt maken voor de 7040 (of een ander) door in het bestand ff een bitje anders te zetten, zodat ie je brander herkent als een 7060 en wil upgraden.
Kan dus geen enkele kwaad zou ik zo denken.
Kan dus geen enkele kwaad zou ik zo denken.
Verwijderd
Zelf heb ik ook de Aopen 6x4x24. Totaal nog geen problemen mee gehad. Fik zelf met Lenco. Geeft ook geen problemen. Als ik voor de aankoop wist wat ik nu weet, had ik hem echter niet gekocht. Dat vanwege het simpele feit dat ie geen "raw" writing ondersteunt. Indien je CloneCD gebruikt en je speler ondersteunt "raw" writing, dan kun je beveiligde cd's fikken zonder patches e.d. te hoeven te gebruiken.
Suc6, Doerak
Suc6, Doerak
Verwijderd
Inderdaad, dat is het ENIGE GROTE nadeel, dat van dat RAW writing, heb zelf de Ricoh versie maar tis een perfecte brander. TROUWENS wat heeft iedereen tegen ARITA. Ik gebruik alleen maar 80min arita en heb eigenlijk nooit problemen...en ze zijn nog goedkoop ook...
Pagina: 1