hey, het is een 3B nrb bakkie van bryston, echt heel erg veel vermogen en controle voor deze speakers (wat gaat dit hard

)
Dat op de stands schroeven lijkt me absoluut overbodig, tevens omdat die B&W's al behoorlijk wat wegen, ze staan zo plat op de stands maar dat gaat (tegen mijn eigen verwachting in) prima, eventueel heb ik rubberen dempertjes die standaard door B&W erbij geleverd worden.
De orginele stands heb ik niet echt overwogen, door de hoge prijs (dan had ik nog eerder de 805sig's gekocht met aardappelkistjes-bij wijze van spreken-)
Ook las ik in recenties dat die stands eigenlijk niet zo heel goed waren, en dat ze beneden de maat zitten van wat je voor een 805 het beste kan pakken.
Belangrijkste vond ik de ontkoppeling met de vloer, omdat we allemaal houte vloeren hebben (dit is om m'n slaapkamer), en de buren graag hun Tv horen.
De Tv, ik vond het belangrijk dat het geluid vanuit de TV komt, heb eerst home theatre overwogen, maar dit klinkt al toppie. Daar komt bij dat ik er van uit ga dat deze tv vrij spoeding plaats gaat maken voor wat anders, liefst TFT of projector.
Maar ben eigenlijk van mening dat ik al voor genoeg geld op m'n slaapkamer heb staan, en ik beter in wat anders kan investeren
En het belangrijkste natuurlijk maar daar hoef ik boekster niets over te vertellen het klinkt geweldig, wat een verandering toen ik me grote Quadrals weg had gedaan, op elke punt speeld deze set hun er makkelijk uit.
Ik wil alleen nog een losse cd speler, en voorversterker, speel nu met mijn onkyo dvd, en arcam voorversterker, maar na men zegge zou een bryston pre een ontzettende vooruitgang boeken.
[
Voor 16% gewijzigd door
FFF op 25-11-2003 16:46
]